У кваліфікаційній роботі розкрито зміст реклами в системі ринкових відносин, визначено її функції та роль у процесі здійснення підприємницької діяльності. Розглянуто класифікацію реклами за різними ознаками та особливості її функціонування на туристичному ринку. Проаналізовано стан вітчизняного підприємства, прикладом якого було обрано ТОВ «СІТА». Здійснено аналіз особливостей маркетингової та рекламної діяльності в ТОВ «СІТА», а також проведено їх оцінку ефективності як важливого методичного аспекту для визначення ступеня успішності впроваджуваних заходів. Розроблено рекомендацій щодо підвищення ефективності управління маркетингом і рекламою в ТОВ «СІТА». У процесі обробки матеріалів застосовувалися різні методи і прийоми для підтвердження ефективності запропонованих рекламних заходів у сучасних умовах.
The qualification work reveals the content of advertising in the system of market relations, defines its functions and role in the process of doing business. The classification of advertising on various grounds and features of its functioning in the tourist market are considered. The state of the domestic enterprise is analyzed, for the example of which the LLC «CITA» was chosen. During the study, an analysis of the features of marketing and advertising activities in the LLC «CITA», as well as their evaluation of effectiveness as an important methodological aspect to determine the degree of success of the implemented measures. The final and most responsible stage was the development of recommendations for improving the efficiency of marketing and advertising management in the LLC «CITA». In the process of processing materials, various methods and techniques were used to confirm the effectiveness of the proposed promotional activities in modern conditions
Key words: tourist enterprise, advertising