dc.contributor.author |
Ковальчук, А.П. |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-25T08:22:45Z |
|
dc.date.available |
2022-07-25T08:22:45Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Ковальчук, Алiна Петрiвна Маркетинговая дiяльнiсть компанiї на ринку послуг масового попиту Н на прикладi онлайн-школи На аренi) : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" та мiжнародна логiстика / Алiна Петрiвна Ковальчук ; наук. кер. Iрина Львiвна Литовченко . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 75 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/Kovalchuk.pdf |
|
dc.description |
Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
en_US |
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються теоретичні аспекти особливостей маркетингу освіти, зокрема
способів просування онлайн-шкіл.
Проаналізовано маркетингові засоби просування онлайн-школи «На Арені», макро та
мікро середовище, комплекс маркетингу 4Р та сайти онлайн-школи «На Арені»
Запропоновано шляхи вдосконалення існуючого комплексу засобів просування бізнес-
проекту та можливості застосування інноваційних технологій просування онлайн-школи «На
Aрені». |
en_US |
dc.description.abstract |
The work deals with the theoretical aspects of peculiarities of education marketing, in
particular ways to promote online schools.
Author analysis marketing tools for the promotion of the "Na Arenе" online school, macro
and micro environment, 4P marketing complex and websites of the "Na Arenе" online school. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
маркетинг онлайн-школи |
en_US |
dc.subject |
воронка продажів |
en_US |
dc.subject |
соцмережі |
en_US |
dc.subject |
просування |
en_US |
dc.subject |
075 маркетинг |
en_US |
dc.subject |
оnline school marketing |
en_US |
dc.subject |
sales funnel |
en_US |
dc.subject |
social media |
en_US |
dc.subject |
promotion |
en_US |
dc.title |
Маркетингова діяльність компанії на ринку послуг масового попиту (на прикладі онлайн-школи На Арені) |
en_US |
dc.title.alternative |
Marketing activity of a company in the market of mass consumption services (on the application of the online school Na Arenе) |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |