00 DSpace/Manakin Repository

Особливостi психологiчної адаптацiї дiтей до дошкiльного навчального закладу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ковальчук, А.Ю.
dc.date.accessioned 2022-07-25T10:06:43Z
dc.date.available 2022-07-25T10:06:43Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Ковальчук, Алiна Юрiївна Особливостi психологiчної адаптацiї дiтей до дошкiльного навчального закладу : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Психологiя" / Алiна Юрiївна Ковальчук ; наук. кер. Олена Володимирiвна Богач . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 65 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Kovalchuk.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти психологічної адаптації дітей до дошкільного навчального закладу. Проаналізовано специфіку психологічної адаптації дітей до дошкільного навчального закладу. Особливості проявів психологічної адаптації дітей до дошкільного навчального закладу залежать від рівня адаптації (високого, середнього та низького), який ґрунтується на розвитку особистісних якостей дитини. Важливим фактором успішної адаптації дитини раннього віку до дошкільного навчального закладу є забезпечення оптимального розвиваючого середовища з позитивним психологічним мікрокліматом. У період адаптації кожна дитина потребує значної уваги з боку батьків, вихователів, психологів, які мають враховувати її індивідуальні особливості та базові потреби. en_US
dc.description.abstract The paper considers the theoretical aspects of psychological adaptation of children to preschool education. The specifics of psychological adaptation of children to preschool education are analyzed. Features of the manifestations of psychological adaptation of children to preschool education depend on the level of adaptation (high, medium and low), which is based on the development of the child personal qualities. An important factor in the successful adaptation of an early age child to preschool education is to ensure an optimal developmental environment with a positive psychological microclimate. During the period of adaptation, each child needs considerable attention from parents, educators, psychologists, who have to take into account its individual characteristics and basic needs.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject адаптація en_US
dc.subject психологічна адаптація en_US
dc.subject дезадаптація en_US
dc.subject 053 психологія en_US
dc.subject adaptation en_US
dc.subject psychological adaptation en_US
dc.subject maladaptation en_US
dc.title Особливостi психологiчної адаптацiї дiтей до дошкiльного навчального закладу en_US
dc.title.alternative Features of psychological adaptation of children to preschool education en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу