У роботі розглядаються теоретичні аспекти ефективної збутової діяльності, визначаються її поняття, сутність, цілі та основи ефективного управління збутовою політикою підприємства.
Проаналізовано показники ефективності збутової діяльності на підприємстві ТОВ «ЦЕТЕХНО». Досліджено маркетингове середовище та маркетингову діяльність підприємства ТОВ «ЦЕТЕХНО».
Запропоновано напрями вдосконалення збутової діяльності підприємства, розроблено піар-акції для стимулюванню збуту продукції на підприємстві ТОВ «ЦЕТЕХНО».
The theoretical aspects of effective sales activity are considered in the work, its concept, essence, purposes and bases of effective management of sales policy of the enterprise are defined.
The indicators of efficiency of sales activity at the enterprise of CETECHNO LLC are analyzed. The marketing environment and marketing activities of the company LLC "CETECHNO" are studied.
The directions of improvement of sales activity of the enterprise are offered, PR campaigns for stimulation of sale of production at the enterprise of LLC CETECHNO are developed.