DSpace Repository

Управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Телекарт-Прилад»

Show simple item record

dc.contributor.author Воловик, М.В.
dc.date.accessioned 2022-08-09T07:27:26Z
dc.date.available 2022-08-09T07:27:26Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Воловик, Марiя В'ячеславiвна Управлiння маркетинговою дiяльнiстю ТОВ "Телекарт-Прилад" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Марiя В'ячеславiвна Воловик ; наук. кер. Ольга Володимирiвна Рулинська . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 93 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Volovik.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2022. У роботі охарактеризовано сутність організації та управління маркетинговою діяльністю підприємства, надано характеристику управлінню маркетинговою діяльністю промислового підприємства, визначено основні підходи до управління ефективністю маркетингової діяльності підприємства. Надано організаційно-економічну характеристику підприємства ТОВ «Телекарт-прилад»; досліджено ринок, на якому працює підприємство та його маркетингове середовище; надано характеристику процесу управління комплексом маркетингу підприємства ТОВ «Телекарт-Прилад». Запропоновано заходи з удосконалення управління маркетинговою комунікативною політикою ТОВ «Телекарт-прилад»; розроблено пропозиції з покращення управління виставковою діяльністю ТОВ «Телекарт-Прилад» en_US
dc.description.abstract The essence of the organization and management of marketing activity of the enterprise is characterized in the work, the characteristic of management of marketing activity of the industrial enterprise is given, the basic approaches to management of efficiency of marketing activity of the enterprise are defined. The author provides organizational and economic characteristics of the company LLC " Telecard-Prilad "; the market in which the enterprise operates and its marketing environment are studied; the characteristic of the process of management of the marketing complex of the enterprise LLC " Telecard-Prilad " is given. The paper proposes measures to improve the management of marketing communication policy of LLC " Telecard-Prilad "; developed proposals to improve the management of exhibition activities of LLC " Telecard-Prilad"
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject комплекс маркетингу en_US
dc.subject управління маркетинговою діяльністю en_US
dc.subject організація маркетингу en_US
dc.subject 075 маркетинг en_US
dc.subject marketing mix en_US
dc.subject marketing management en_US
dc.subject marketing organization en_US
dc.title Управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Телекарт-Прилад» en_US
dc.title.alternative Management of marketing activities of LLC "Telecard-Prilad" en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account