dc.contributor.author |
Крижанівська, Т.Б. |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-09T08:54:46Z |
|
dc.date.available |
2022-08-09T08:54:46Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Крижанiвська, Тетяна Борисiвна Маркетингова дiяльнiсть компанiї 4Limes на ринку послуг в умовах цифровiзацiї : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Тетяна Борисiвна Крижанiвська ; наук. кер. Iрина Львiвна Литовченко . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 99 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/KryzhanovskaT.B.pdf |
|
dc.description |
Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
en_US |
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються теоретичні аспекти Інтернет-маркетингу, досліджуються
основні інструменти Інтернет-маркетингу та особливості їх використання. Проводиться
аналіз ринку Інтернет-маркетингу та ринку IT послуг в Україні. Також, детально
розглядається діяльність компанії 4Limes, її комплексу маркетингу та розробка
рекомендацій щодо підвищення ефективності маркетингових комунікацій. Визначається
реальний стан підприємства на ринку надання послуг. Проводиться аналіз динаміки
окремих показників за тривалий період та оцінка економічної доцільності реалізації
запропонованих заходів.
Запропоновані наступні рекомендації – зміна зовнішнього вигляду та оформлення
шапки профілю компанії в соціальній мережі Інстаграм, зміна дизайну логотипу та
використання таргетованої реклами та цільову аудиторію. Крім того, автор вважає
доцільним організацію інтеграції компанії з відомими блогерами на Youtube у вигляді
реклами в відео. |
en_US |
dc.description.abstract |
The theoretical aspects of Internet marketing are considered, the main tools of Internet
marketing and features of their use are investigated. The analysis of the Internet marketing
market and the IT services market in Ukraine is carried out. Also, the activities of 4Limes, its
marketing complex and the development of recommendations for improving the effectiveness of
marketing communications are considered in detail. The real state of the enterprise in the market
of services is determined. The analysis of dynamics of separate indicators for the long period and
an estimation of economic expediency of realization of the offered actions is carried out.
The following recommendations are offered - change the appearance and design of the
company's profile header on the social network Instagram, change the design of the logo and the
use of targeted advertising and the target audience. In addition, the author considers it
appropriate to organize the integration of the company with a well-known bloggers on Youtube
in the form of advertising in videos. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
Інформаційні технології |
en_US |
dc.subject |
Інтернет |
en_US |
dc.subject |
Інтернет-маркетинг |
en_US |
dc.subject |
інструменти Інтернет- маркетингу |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
digital-маркетинг |
en_US |
dc.subject |
просування |
en_US |
dc.subject |
маркетингові комунікації |
en_US |
dc.subject |
IT компанія |
en_US |
dc.subject |
ринок IT |
en_US |
dc.subject |
075 маркетинг |
en_US |
dc.subject |
Information Technology |
en_US |
dc.subject |
Internet |
en_US |
dc.subject |
Internet Marketing |
en_US |
dc.subject |
Internet Marketing Tools |
en_US |
dc.subject |
Marketing |
en_US |
dc.subject |
Digital Marketing |
en_US |
dc.subject |
Promotion |
en_US |
dc.subject |
Marketing Communications |
en_US |
dc.subject |
IT Company |
en_US |
dc.subject |
IT Market |
en_US |
dc.title |
Маркетингова дiяльнiсть компанii 4Limes на ринку послуг в умовах цифровiзацii |
en_US |
dc.title.alternative |
Marketing activities of 4Limes in the market of services in the context of digitalization |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |