DSpace Repository

Маркетингова дiяльнiсть компанii 4Limes на ринку послуг в умовах цифровiзацii

Show simple item record

dc.contributor.author Крижанівська, Т.Б.
dc.date.accessioned 2022-08-09T08:54:46Z
dc.date.available 2022-08-09T08:54:46Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Крижанiвська, Тетяна Борисiвна Маркетингова дiяльнiсть компанiї 4Limes на ринку послуг в умовах цифровiзацiї : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Тетяна Борисiвна Крижанiвська ; наук. кер. Iрина Львiвна Литовченко . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 99 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/KryzhanovskaT.B.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти Інтернет-маркетингу, досліджуються основні інструменти Інтернет-маркетингу та особливості їх використання. Проводиться аналіз ринку Інтернет-маркетингу та ринку IT послуг в Україні. Також, детально розглядається діяльність компанії 4Limes, її комплексу маркетингу та розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності маркетингових комунікацій. Визначається реальний стан підприємства на ринку надання послуг. Проводиться аналіз динаміки окремих показників за тривалий період та оцінка економічної доцільності реалізації запропонованих заходів. Запропоновані наступні рекомендації – зміна зовнішнього вигляду та оформлення шапки профілю компанії в соціальній мережі Інстаграм, зміна дизайну логотипу та використання таргетованої реклами та цільову аудиторію. Крім того, автор вважає доцільним організацію інтеграції компанії з відомими блогерами на Youtube у вигляді реклами в відео. en_US
dc.description.abstract The theoretical aspects of Internet marketing are considered, the main tools of Internet marketing and features of their use are investigated. The analysis of the Internet marketing market and the IT services market in Ukraine is carried out. Also, the activities of 4Limes, its marketing complex and the development of recommendations for improving the effectiveness of marketing communications are considered in detail. The real state of the enterprise in the market of services is determined. The analysis of dynamics of separate indicators for the long period and an estimation of economic expediency of realization of the offered actions is carried out. The following recommendations are offered - change the appearance and design of the company's profile header on the social network Instagram, change the design of the logo and the use of targeted advertising and the target audience. In addition, the author considers it appropriate to organize the integration of the company with a well-known bloggers on Youtube in the form of advertising in videos.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject Інформаційні технології en_US
dc.subject Інтернет en_US
dc.subject Інтернет-маркетинг en_US
dc.subject інструменти Інтернет- маркетингу en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject digital-маркетинг en_US
dc.subject просування en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject IT компанія en_US
dc.subject ринок IT en_US
dc.subject 075 маркетинг en_US
dc.subject Information Technology en_US
dc.subject Internet en_US
dc.subject Internet Marketing en_US
dc.subject Internet Marketing Tools en_US
dc.subject Marketing en_US
dc.subject Digital Marketing en_US
dc.subject Promotion en_US
dc.subject Marketing Communications en_US
dc.subject IT Company en_US
dc.subject IT Market en_US
dc.title Маркетингова дiяльнiсть компанii 4Limes на ринку послуг в умовах цифровiзацii en_US
dc.title.alternative Marketing activities of 4Limes in the market of services in the context of digitalization en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account