DSpace Repository

Удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Партнер Дистриб‘юшн» на ринку бакалійної продукції України

Show simple item record

dc.contributor.author Мартинюк, К.С.
dc.date.accessioned 2022-08-11T08:15:59Z
dc.date.available 2022-08-11T08:15:59Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Мартинюк, Катерина Сергiївна Удосконалення маркетингової дiяльностi ТОВ "Партнер Дистриб'юшн" на ринку бакалiйної продукцiї України : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Катерина Сергiївна Мартинюк ; наук. кер. Ольга Володимирiвна Рулинська . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 94 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Martyniuk.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі визначено сутність та значення маркетингової діяльності, структуру та елементи комплексу маркетингу на прикладі концепції «4Р», описано систему управління комплексом маркетингу підприємства на ринку бакалійної продукції. Розглянуто організаційно-економічну характеристику та оцінку основних складових комплексу маркетингу ТОВ «Партнер Дистриб’юшин», проаналізовано маркетингове середовище підприємства, проведено маркетингове дослідження споживачів підприємства ТОВ «Партнер Дистриб’юшин». Розроблено напрями щодо вдосконалення маркетингових комунікацій на підприємстві ТОВ «Партнер Дистриб’юшин», обґрунтовано економічну ефективність запропонованих напрямів удосконалення комплексу маркетингу на підприємстві ТОВ «Партнер Дистриб’юшин». en_US
dc.description.abstract The essence and significance of marketing activity, structure and elements of marketing complex on the example of the concept of "4P" are defined in the work, the management system of the marketing of groceries of Ukraine. The organizational and economic characteristics and assessment of the main components of the marketing complex of LLC "Partner Distribution" are considered, the marketing environment of the company is analyzed, the marketing research of consumers of the company LLC " Partner Distribution " is conducted. The directions on improvement of marketing communications at the enterprise of LLC Partner Distribution are developed, economic efficiency of the offered directions of improvement of a complex of marketing at the enterprise of LLC Partner Distribution is proved.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject комплекс маркетингу en_US
dc.subject аналіз маркетингового середовища en_US
dc.subject економічна ефективність en_US
dc.subject 075 маркетинг en_US
dc.subject marketing activity en_US
dc.subject marketing complex en_US
dc.subject analysis of marketing environment en_US
dc.subject economic efficiency en_US
dc.title Удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Партнер Дистриб‘юшн» на ринку бакалійної продукції України en_US
dc.title.alternative Improving the marketing activities of Partner Distribution LLC in the market of groceries of Ukraine en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account