DSpace Repository

Організація логістичної діяльності ТОВ «ФЕРРІ ПЛЮС» на міжнародному ринку

Show simple item record

dc.contributor.author Матвейченко, М.А.
dc.date.accessioned 2022-08-11T08:22:53Z
dc.date.available 2022-08-11T08:22:53Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Матвейченко, Марiя Анатолiївна Органiзацiя логiстичної дiяльностi ТОВ "Феррi-Плюс" на мiжнародному ринку : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Марiя Анатолiївна Матвейченко ; наук. кер. Наталiя Василiвна Смирнова . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 102 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Matveichenko.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти логістичної діяльності транспортно-логістичного підприємства, сутність і складові логістичної діяльності підприємства, особливості організації логістичної діяльності транспортно-експедиторських підприємств на міжнародному ринку, методика оцінки ефективності логістичної діяльності підприємства. Здійснено дослідження економічних умов організації логістичної діяльності підприємства. Проведено аналіз профілю маркетингового середовища організації. Оцінено ефективність логістичної діяльності фірми на міжнародному ринку. Розроблено заходи щодо підвищення ефективності логістичної діяльності компанії: створення міжнародного логістичного центру, оптимізація транспортної логістики за рахунок удосконалення GPS-моніторингу доставки вантажів. Представлено економічне обґрунтування напрямів підвищення ефективності логістичної діяльності компанії. en_US
dc.description.abstract Qualification work consists of an introduction, 3 chapters, conclusions and a list of used sources. The paper considers theoretical aspects of logistics activities of transport and logistics companies, the essence and components of logistics activities of the enterprise, features of the organization of logistics activities of transport and forwarding companies in the international market, methods of assessing the effectiveness of logistics activities. A study of the economic conditions of the organization of logistics activities of the enterprise. The analysis of the profile of the marketing environment of the organization is carried out. The efficiency of the company's logistics activities in the international market is assessed. Measures have been developed to increase the efficiency of the company's logistics activities: the creation of an international logistics center, optimization of transport logistics by improving GPS-monitoring of cargo delivery. The economic substantiation of the directions of increase of efficiency of logistic activity of the company is presented.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject логістична діяльність en_US
dc.subject транспортна логістика en_US
dc.subject міжнародний ринок en_US
dc.subject ринок вантажних перевезень en_US
dc.subject транспортно-експедиторське підприємство en_US
dc.subject ефективність en_US
dc.subject логістичний центр en_US
dc.subject 075 маркетинг en_US
dc.subject logistics activity en_US
dc.subject transport logistics en_US
dc.subject international market en_US
dc.subject freight market en_US
dc.subject freight forwarding company en_US
dc.subject efficiency en_US
dc.subject logistics center en_US
dc.title Організація логістичної діяльності ТОВ «ФЕРРІ ПЛЮС» на міжнародному ринку en_US
dc.title.alternative Organization of the logistic activities «FERRY PLUS» Co.Ltd. on the international market en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account