00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення маркетингової діяльності ФОП «Анічкін Володимир Валерійович"

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Оладенко, Є.І.
dc.date.accessioned 2022-08-11T10:55:11Z
dc.date.available 2022-08-11T10:55:11Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Оладенко, Єлизавета Iгорiвна Удосконалення маркетингової дiяльностi ФОП "Анiчкiн Володимир Валерiйович" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Єлизавета Iгорiвна Оладенко ; наук. кер. Ольга Володимирiвна Рулинська . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 77 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Oladenko.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі визначено роль маркетингової діяльності у функціонуванні вітчизняних підприємств, надано характеристику основних підходів до управління ефективністю маркетингової діяльності підприємства охарактеризовано значення маркетингу для підприємства в ринкових умовах Розглянуто організаційно-економічну характеристику ФОП «Анічкін Володимир Валерійович»; проаналізовано маркетингове середовище підприємства; досліджено комплекс маркетингу ФОП «Анічкін Володимир Валерійович» Надано пропозиції з покращення комунікативної політики ФОП «Анічкін Володимир Валерійович» у віртуальному середовищі; розроблено рекомендації щодо активізації збутової політики ФОП «Анічкін Володимир Валерійович». en_US
dc.description.abstract The paper defines the role of marketing activities in the functioning of domestic enterprises, provides a description of the main approaches to managing the effectiveness of marketing activities of the enterprise, describes the importance of marketing for the enterprise in market conditions The author provided organizational and economic characteristics of FOP "Anichkin Vladimir Valerievich" ;; analyzed the marketing environment of the enterprise; researched the marketing complex of FOP "Anichkin Vladimir Valerievich" The qualification work provides proposals for improving the communication policy of ARMAR LLC in a virtual environment; developed recommendations for intensifying the sales policy of FOP "Anichkin Vladimir Valerievich"
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject конкурентоспроможність підприємства en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетинговий розвиток торговопосередницького підприємства en_US
dc.subject удосконалення маркетингової діяльності en_US
dc.subject шляхи економічного обґрунтування запропонованих заходів en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject 075 маркетинг en_US
dc.subject marketing activity en_US
dc.subject enterprise competitiveness en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject marketing development of trade and intermediary enterprises en_US
dc.subject improvement of marketing activity en_US
dc.subject ways of economic substantiation of proposed measures en_US
dc.subject advertising en_US
dc.title Удосконалення маркетингової діяльності ФОП «Анічкін Володимир Валерійович" en_US
dc.title.alternative Improving the marketing activities of FOP "Anichkin Vladimir Valerievich" en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу