Стаття присвячена дослідженню впливу інноваційної діяльності суб’єктів підприємництва на
конкурентоспроможність продукції, що виготовляється ними. Предмет дослідження – сучасні теоретичні та
методологічні проблеми запровадження ефективної інноваційної діяльності на підприємстві задля забезпечення
зростання рівня показника конкурентоспроможності продукції. Метою статті є визначення впливу та значення
інноваційної діяльності у підвищенні конкурентоспроможності продукції суб’єктів підприємництва. Методика.
Основні методи, які були використані під час проведення дослідження: структурно-логічний (при побудові логіки та
структури роботи); загально філософський (для логічного викладення власних поглядів та думок); порівняльний (у
процесі розгляду різних поглядів вчених та науковців щодо сутності понять «конкурентоспроможність підприємства»
та «інноваційна діяльність»); метод деталізації та синтезу (для вивчення предмету та взаємозв’язку його складових
частин). Результати. Розкрито економічну сутність понять «конкурентоспроможність продукції» та «інноваційна
діяльність»; визначені фактори, що здійснюють вплив на показник конкурентоспроможності продукції; проведено
аналіз впливу та значення інноваційної діяльності у підвищенні конкурентоспроможності продукції суб’єктів
підприємництва; обґрунтована необхідність зміни вектору діяльності вітчизняних підприємств до інноваційного шляху
їх розвитку. Практична значимість. Наукові результати, отримані у результаті проведення дослідження, мають не
тільки теоретико-методичне, а й прикладне значення для вирішення конкретних практичних проблем на промислових
підприємствах для формування ефективної програми проведення інноваційної діяльності задля забезпечення підвищення
рівня конкурентоспроможності продукції, яку вони виготовляють.
The article investigates the study of the impact of innovative activities of business entities on the competitiveness of
products manufactured by them. Purpose of the study – modern theoretical and methodological problems of introduction of effective
innovative activity at the enterprise for the maintenance of growth of a level of an indicator of the competitiveness of production.
The article aims to determine the impact and importance of innovation in improving the competitiveness of products of business
entities. Method. The main methods that were used during the study: the business logic (logic and the construction of structures);
general philosophical (logical layout for their own views and opinions); comparative (when considering different views of
scientists on the essence of the concepts of "enterprise competitiveness" and "innovation"); method of detail and synthesis (to study
the subject and the relationship of its components). The results. The economic essence of the concepts "product competitiveness"
and "innovation"; defined the factors that affect the competitiveness of products; the analysis of influence and value of innovative
activity in an increase of competitiveness of production of enterprises; the necessity of changing the vector of activity of Ukrainian
enterprises to the innovative way of their development is substantiated. Scope of the work. Research and development results of the
study are not only theoretical and methodological but also applied to solve specific practical problems in industrial enterprises to form an effective program of innovative activity to ensure the competitiveness of the products they manufacture.