У статті розглянута проблема мотивації студентів до навчання, зокрема мотивації навчання в аспірантурі.
Розглядаються поняття мотивації з точки зору різних вчених, проблеми відсутності мотивації у студентів, емоційний
аспект мотивації, види та техніки мотивів, а також подані поради щодо підвищення мотивації студентів до навчання.
Метою статті є визначення поняття «мотивація», її видів та особливостей мотивації студентів у процесі навчання в
аспірантурі. Вивчення літературних джерел та підходів до оцінки мотивації студентів показали, що багато з її аспектів
вимагають постійного моніторингу та аналізу. Об’єктом дослідження обрано мотиваційну сферу особистості. У ході
дослідження авторами було проведено аналіз чинників, які впливають на мотивацію та загальні стратегії формування
мотивів. Також авторами було розглянуто проблеми формування мотиваційної сфери особливості сучасного студента.
Відображено переваги, недоліки та охарактеризовано сферу використання методичних підходів до оцінки мотивації
студентів. Дани рекомендації щодо обґрунтування мотиваційних ознак вибору спеціальності та вузу й подальшого
розвитку студента.
The article considers the problem of motivating students to study, in particular the motivation to study at the post graduate
course. The concepts of motivation from the point of view of different scientists, the problem of lack of motivation in students, the
emotional aspect of motivation, types and techniques of motives, as well as advice on how to increase student’s motivation to study.
The aim of the article is to define the concept of "motivation", its types and features of students’ motivation in the process of
postgraduate study. The study of literature sources and approaches to assess students’ motivation has shown that many of its
aspects require constant monitoring and analysis.
The object of study is the motivational sphere of personality. The authors analyzed the factors that influence motivation and general
strategies that form motives. The authors also considered the problems of forming the motivational sphere of the modern student.
The advantages, disadvantages and the scope of using methodological approaches to assessing student motivation are reflected.
Recommendations are given to substantiate the motivational features of choosing a specialty and university and further students’ development.