У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємства, характеристика основних цільових сегментів, характеристика товарного асортименту та способів його просування.
Проаналізовано стан основних економічних показників господарської діяльності підприємства ТОВ «Агрофірма Хлібна Нива».
Запропоновано основні напрямки ефективного розвитку маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Агрофірма Хлібна Нива» на ринку хлібобулочної продукції, в тому числі ведення нового товару в асортимент підприємства, залучення інструментаріїв інтернет-маркетингу на підприємстві.
The paper considers the theoretical aspects of marketing activities of the enterprise, the characteristics of the main target segments, the characteristics of the product range and ways to promote it.
The state of the main economic indicators of economic activity of the enterprise LLC "Agrofirma Khlibna Niva" is analyzed.
The main directions of effective development of marketing activities of the company "Agrofirma Khlibna Niva" in the market of bakery products, including the introduction of new products in the range of the company, attracting tools for Internet marketing at the company.