dc.contributor.author |
Сакали, А.П. |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-21T12:41:23Z |
|
dc.date.available |
2022-09-21T12:41:23Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Маркетингова товарна полiтика ТОВ "Телекарт-Прилад" в сучасних умовах економiчного розвитку : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олександра Петрiвна Сакали ; наук. кер. Юрiй Миколайович Сотнiков . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 112 с. |
|
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/Sakaly.pdf |
|
dc.description |
Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
en_US |
dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – Об'єктом дослідження є діяльність ТОВ «Телекарт-Прилад» на ринку телекомунікаційного устаткування і систем, приладів і автоматизованих систем урахування електроенергії, систем електронних платежів з використанням smart-карт і товарів народного споживання.
В роботі розглядаються: сутність маркетингової товарної політики. Товар в маркетинговій товарній політиці. Управління товаром в маркетинговій товарній політиці.
Проаналізована господарська діяльність підприємства ТОВ «Телекарт-Прилад». Досліджено маркетингое середовище і комплексу маркетингу ТОВ «Телекарт-Прилад». Проаналізовано сучасний стан маркетингової товарної політики ТОВ «Телекарт-Прилад».
Запропоновано творення бренду для товарної групи «Прилади обліку» ТОВ «Телекарт-Прилад». Введення нового товару в товарний асортимент ТОВ «Телекарт-Прилад». |
en_US |
dc.description.abstract |
The qualifying work consists of three chapters. Object of study - The object of study is the activity of Telecard-Pribor LLC in the market of telecommunication equipment and systems, devices and automated electricity metering systems, electronic payment systems using smart cards and consumer goods.
The paper considers: the essence of the advertising product policy. Product in the marketing product policy. Product management in marketing product policy.
The economic activity of the enterprise LLC "Telekart-Pribor" is analyzed. The marketing environment and the marketing complex of Telekart-Pribor LLC were studied. The state of the marketing product policy of Telekart-Pribor LLC is analyzed.
It is proposed to create a brand for the product group "Metering devices" LLC "Telekart-Pribor". Introduction of a new product to the product range of Telekart-Pribor LLC. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
маркетингова товарна політика |
en_US |
dc.subject |
PEST аналіз |
en_US |
dc.subject |
SWOT аналіз |
en_US |
dc.subject |
кореляційно-регресійний аналіз |
en_US |
dc.subject |
бренд |
en_US |
dc.subject |
товарний асортимент |
en_US |
dc.subject |
економічна ефективність |
en_US |
dc.subject |
075 маркетинг |
en_US |
dc.subject |
marketing |
en_US |
dc.subject |
marketing product policy |
en_US |
dc.subject |
PEST analysis |
en_US |
dc.subject |
SWOT analysis |
en_US |
dc.subject |
correlation-regression analysis |
en_US |
dc.subject |
brand |
en_US |
dc.subject |
product range |
en_US |
dc.subject |
economic efficiency |
en_US |
dc.title |
Маркетингова товарна політика ТОВ «Телекарт-Прилад» в сучасних умовах економічного розвитку |
en_US |
dc.title.alternative |
Marketing product policy of Telekart-Pribor LLC in modern conditions of economic development |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |