00 DSpace/Manakin Repository

Маркетингова товарна політика ТОВ «Телекарт-Прилад» в сучасних умовах економічного розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сакали, А.П.
dc.date.accessioned 2022-09-21T12:41:23Z
dc.date.available 2022-09-21T12:41:23Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Маркетингова товарна полiтика ТОВ "Телекарт-Прилад" в сучасних умовах економiчного розвитку : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олександра Петрiвна Сакали ; наук. кер. Юрiй Миколайович Сотнiков . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 112 с.
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Sakaly.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – Об'єктом дослідження є діяльність ТОВ «Телекарт-Прилад» на ринку телекомунікаційного устаткування і систем, приладів і автоматизованих систем урахування електроенергії, систем електронних платежів з використанням smart-карт і товарів народного споживання. В роботі розглядаються: сутність маркетингової товарної політики. Товар в маркетинговій товарній політиці. Управління товаром в маркетинговій товарній політиці. Проаналізована господарська діяльність підприємства ТОВ «Телекарт-Прилад». Досліджено маркетингое середовище і комплексу маркетингу ТОВ «Телекарт-Прилад». Проаналізовано сучасний стан маркетингової товарної політики ТОВ «Телекарт-Прилад». Запропоновано творення бренду для товарної групи «Прилади обліку» ТОВ «Телекарт-Прилад». Введення нового товару в товарний асортимент ТОВ «Телекарт-Прилад». en_US
dc.description.abstract The qualifying work consists of three chapters. Object of study - The object of study is the activity of Telecard-Pribor LLC in the market of telecommunication equipment and systems, devices and automated electricity metering systems, electronic payment systems using smart cards and consumer goods. The paper considers: the essence of the advertising product policy. Product in the marketing product policy. Product management in marketing product policy. The economic activity of the enterprise LLC "Telekart-Pribor" is analyzed. The marketing environment and the marketing complex of Telekart-Pribor LLC were studied. The state of the marketing product policy of Telekart-Pribor LLC is analyzed. It is proposed to create a brand for the product group "Metering devices" LLC "Telekart-Pribor". Introduction of a new product to the product range of Telekart-Pribor LLC.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетингова товарна політика en_US
dc.subject PEST аналіз en_US
dc.subject SWOT аналіз en_US
dc.subject кореляційно-регресійний аналіз en_US
dc.subject бренд en_US
dc.subject товарний асортимент en_US
dc.subject економічна ефективність en_US
dc.subject 075 маркетинг en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject marketing product policy en_US
dc.subject PEST analysis en_US
dc.subject SWOT analysis en_US
dc.subject correlation-regression analysis en_US
dc.subject brand en_US
dc.subject product range en_US
dc.subject economic efficiency en_US
dc.title Маркетингова товарна політика ТОВ «Телекарт-Прилад» в сучасних умовах економічного розвитку en_US
dc.title.alternative Marketing product policy of Telekart-Pribor LLC in modern conditions of economic development en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу