У роботі розглядаються теоретичні аспекти, сутність, цілі та перспективи
маркетингової та рекламної діяльності підприємства електронної комерції ТОВ
“АВТОДОК ЮКРЕЙН”.
Проаналізовано показники ефективності маркетингової та рекламної діяльності на
підприємстві ТОВ “АВТОДОК ЮКРЕЙН”, проведено аналіз мікро, макросередовища та
перспектив підприємства.
Запропоновано нові інструменти рекламної діяльності для підвищення
ефективності рекламної діяльності на підприємстві ТОВ “АВТОДОК ЮКРЕЙН”.
The work deals with the theoretical aspects, the essence, goals and prospects of marketing
and advertising activities of the e-commerce company LLC "AUTODOC Ukraine".
Author analysis the indicators of efficiency of marketing and advertising activity at the
enterprise of LLC “AUTODOC Ukraine”, the analysis of micro, macro environment and
prospects of the enterprise is carried out.
New tools of advertising activity for increase of efficiency of advertising activity at the
enterprise of LLC “AUTODOC Ukraine” are offered.