У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової політики на ринку послуг, особливості комплексу маркетингу та сучасні рекламні тенденції для галузі краси.
Проаналізовано стан основних економічних показників господарської діяльності салону «TWICE BEAUTY BAR». Запропоновано основні напрямки ефективного розвитку рекламної діяльності салону краси «TWICE BEAUTY BAR» на локальному ринку, в тому числі розробка веб-сайту та системи для онлайн-записів, а також ефективний комплекс рекламних кампаній в Інтернеті.
The paper considers the theoretical aspects of marketing policy in the market of services, features of the marketing complex and modern advertising trends for the beauty industry.
The state of the main economic indicators of economic activity of the salon "TWICE BEAUTY BAR" is analyzed. The main directions of effective development of advertising activities of the beauty salon "TWICE BEAUTY BAR" in the local market are proposed, including the development of a website and system for online recording, as well as an effective set of advertising campaigns on the Internet.