Шведюк К.В. «Удосконалення маркетингової політики кафе «Альпіна» на ринку послуг»
Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра зі спеціальності 075 «Маркетинг» за освітньою програмою Маркетинг.
Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2022. У роботі розглядаються теоретичні основи та аналіз маркетингової політики, напрями її удосконалення на ФОП «Борисенко О.Л.». Визначено сутність та інструменти маркетингової комунікаційної політики, розглянуто організацію маркетингових комунікацій в закладі «Альпіна». Розглянуто комплекс маркетингу та маркетингове середовище підприємства. Запропоновано напрямки удосконалення маркетингової політики кафе «Альпіна» за допомогою редизайну веб-сайту, впровадження інструментів інтернет-маркетингу та участі у рекламних кампаніях у соціальних мережах.
The paper considers the theoretical foundations and analysis of marketing policy, directions for its improvement at individual proprietor(IP) "Borisenko O.L.". The essence and tools of marketing communication policy are determined, the organization of marketing communications in the institution "Alpina" is considered. The use of marketing communication tools by the enterprise is analyzed. The directions of improvement of marketing policy of Alpina cafe by means of redesign of the website, introduction of tools of Internet marketing and participation in advertising campaigns on social networks are offered.