У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової комунікаційної політики підприємства, особливості маркетингових комунікацій в аграрній сфері.
Проаналізовано стан основних економічних показників господарської діяльності ННЦ «Інститут виноградарства і виноробства ім. В.Є. Таїрова». Проведено аналіз маркетингового середовища підприємства.
Запропоновано основні напрямки удосконалення організації та планування маркетингової комунікаційної діяльності для ефективного функціонування ННЦ «Інститут виноградарства і виноробства ім. В.Є. Таїрова».
The work deals with the theoretical aspects of marketing communication policy of the enterprise, features of marketing communications in the agricultural sphere.
Author analysis state of the main economic indicators of economic activity of NSC «V.Ye. Tairov Institute of Viticulture and Winemaking». The analysis of the marketing environment of the enterprise is carried out.
The main directions of improving the organization and planning of marketing communication activities for the effective functioning of the NSC «V.Ye. Tairov Institute of Viticulture and Winemaking».