DSpace Repository

Удосконалення маркетингової діяльності підприємства «My box»

Show simple item record

dc.contributor.author Шилов, Б.Л.
dc.date.accessioned 2022-09-22T11:23:15Z
dc.date.available 2022-09-22T11:23:15Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Удосконалення маркетингової дiяльност i пiдприємства "My box" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Борис Львович Шилов ; наук. кер. Ольга Володимирiвна Рулинська . - Одеса : ОНЕУ, 2021. – 81с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Shilov.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі визначено сутність та значення маркетингової діяльності, визначено сутність та значення маркетингової діяльності, розглянуто характеристики основних підходів до управління комплексом маркетингу діяльності підприємства, описано ефективність маркетингу та основні методи її обчислення для підприємств. Розглянуто організаційно-економічну характеристику та оцінку основних складових комплексу маркетингу підприємства «My box», », проаналізовано маркетингове середовище «My box», проведено маркетингове дослідження комплексу маркетингу підприємства «My box». Розроблені пропозиції з покращення маркетингової діяльності підприємства «My box», доведено економічну ефективність запропонованих напрямів удосконалення комплексу маркетингу і були проведені заходи з покращення комунікативної політики на підприємстві ТОВ «My box». en_US
dc.description.abstract In the robot, the day and the value of the marketing activity are assigned, the day and the value of the marketing activity are assigned, the characteristics of the main approaches to the management of the marketing complex of the activity of the enterprise are considered, the effectiveness of marketing and the main methods of calculation for enterprises are described. The organizational and economic characteristics and assessment of the main warehouse marketing complex of the enterprise "My box" were reviewed, the marketing medium of "My box" was analyzed, and the marketing follow-up of the marketing complex of the enterprise "My box" was carried out. expanded the propositions to reduce the marketing activity of the My box business, brought the economic efficiency of the promotion directly to the marketing mix and carried out a visit to the improvement of the communication policy of the My box company
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject комплекс маркетингу en_US
dc.subject аналіз маркетингового середовища en_US
dc.subject економічна ефективність en_US
dc.subject 073 менеджмент en_US
dc.subject marketing activities en_US
dc.subject marketing mix en_US
dc.subject analysis of the marketing environment en_US
dc.subject economic efficiency en_US
dc.title Удосконалення маркетингової діяльності підприємства «My box» en_US
dc.title.alternative Improving the marketing activities of the «My box» enterprise en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account