00 DSpace/Manakin Repository

Розробка рекомендацiй щодо удосконалення збутової полiтики ТОВ "Елекран Софт"

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шнаревич, А.В.
dc.date.accessioned 2022-09-23T06:41:07Z
dc.date.available 2022-09-23T06:41:07Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Розробка рекомендацiй щодо удосконалення збутової полiтики ТОВ "Елекран Софт" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анастасiя Володимирiвна Шнаревич ; наук. кер. Юрiй Миколайович Сотнiков . - Одеса : ОНЕУ, 2021. – 87с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Shnarevych.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової збутової політики підприємства, методи організації маркетингової збутової політики. Проаналізовано стан основних економічних показників господарської діяльності підприємства ТОВ «Елекран Софт» Запропоновано основні напрямки ефективного розвитку збутової політики підприємства ТОВ «Елекран Софт» на ІТ ринку, в тому числі впровадження механізму формування перспективного товарного асортименту, встановлення цін як на власну так і на дистриб’юторську продукцію на рівні ринкових, оновлення сайту з введенням сучасних тенденцій, активна рекламна кампанія та підвищення рівня заробітної плати менеджеру за рахунок росу рівня продажів за допомогою кореляційно-регресійного аналізу, ABC- аналізу, вдосконалення системи контролю якості на підприємстві, en_US
dc.description.abstract The paper deals with the theoretical aspects of the marketing product policy of the enterprise, methods of organizing the marketing product policy. Analyzed the state of the main economic indicators of the economic activity of the enterprise LLC "Elecran Soft" The main directions of effective development of the product policy of the enterprise of LLC "Elecran Soft" in the IT market are proposed, including the introduction of a mechanism for forming a promising product range, setting prices for both own and distributor products at market level, updating the site with modern trends, active advertising campaign and raising the salary of the manager by increasing the level of sales through correlation and regression analysis, ABC-analysis, improving the quality control system at the enterprise,
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject збутова політика en_US
dc.subject асортимент en_US
dc.subject якість en_US
dc.subject ABC-аналіз en_US
dc.subject програмне забезпечення en_US
dc.subject 075 маркетинг en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject sales policy en_US
dc.subject range en_US
dc.subject quality en_US
dc.subject ABC-analysis en_US
dc.subject software en_US
dc.title Розробка рекомендацiй щодо удосконалення збутової полiтики ТОВ "Елекран Софт" en_US
dc.title.alternative Development of recommendations on how to improve the security policy of LLC "Elecran Soft" en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу