00 DSpace/Manakin Repository

Реклама у комунікативній діяльності банків

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Томашайтiс, К.Д.
dc.date.accessioned 2022-09-23T07:15:01Z
dc.date.available 2022-09-23T07:15:01Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Реклама у комунiкативнiй дiяльностi банкiв : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Катерина Дмитрiвна Томашайтiс ; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 99 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Tomashaitis1.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Розвиток ринкових відносин у наш час неможливо уявити без реклами. Реклама в нашій країні стала необхідною умовою функціонування підприємств різних форм власності. Вона торкається інтересів мільйонів людей і стає невід'ємною частиною їхнього життя, впливаючи на нові рішення та думки. З усього набору ринкових інструментів багато підприємств швидко освоїли і почали широко використовувати рекламу. Одною з центральних проблем просування банку в цілому та планування банківської реклами зокрема – стандартність, максимальна уніфікованість банківських послуг та, як наслідок, практична «не відмінність» одного банку від іншого. Усі учасники ринку надають своїм клієнтам приблизно однаковий набір послуг на аналогічних умовах, що ускладнює варіативність реклами для ефективної комунікативної діяльності. en_US
dc.description.abstract The development of market-oriented products in our time is impossible to reveal without advertising. Advertising in our country has become a necessary intellectual function of enterprises of various forms of power. There are interests of millions of people and become an invisible part of their life, embracing the new decisions of that thought. With a wide range of market tools, a rich variety of enterprises were quickly mastered and began to widely use advertising. One of the central problems of promoting the bank as a whole and planning the banking advertising of the zocrem is the standard, maximum unification of banking services, and, as a result, it is practical “not to recognize” one bank for another. All participants in the market give their clients approximately the same number of services on similar minds, which facilitates the variability of advertising for effective communicative activity.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject банк en_US
dc.subject ринкові відносини en_US
dc.subject просування банку en_US
dc.subject 075 маркетинг en_US
dc.subject advertising en_US
dc.subject bank en_US
dc.subject market blue en_US
dc.subject pushing the jar en_US
dc.title Реклама у комунікативній діяльності банків en_US
dc.title.alternative Advertising at the communicative activity of banks en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу