Кваліфікаційна робота бакалавра складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження є процес розробки стратегії виходу ПАТ «Одескабель» на зовнішні ринки.
У роботі розглядається сутність та особливості дослідження стратегії виходу підприємств на зовнішні ринки. Систематизуються чинники впливу на вибір стратегії виходу промислового підприємства на зовнішні ринки. Обгрунтовані методи аналізу стратегій виходу підприємства на зовнішні ринки.
Надано загальну організаційно-економічну характеристику ПАТ «Одескабель». Проведено аналіз чинників впливу на вибір стратегії виходу ПАТ «Одескабель» на зовнішні ринки. Здійснено SWOT- та PEST-аналіз ПАТ «Одескабель». Проаналізовано ефективність стратегії виходу ПАТ «Одескабель» на зовнішні ринки.
Запропоновано напрями підвищення ефективності експортної діяльності як чинника удосконалення стратегії виходу ПАТ «Одескабель» на зовнішні ринки. Запропоновано ПАТ «Одескабель» нову стратегію виходу на ринок Об’єднаних Арабських Єміратів.
The bachelor's thesis consists of three sections. The object of research is the process of developing a strategy for PJSC "Odeskabel" to enter foreign markets.
The paper considers the essence and features of the study of the strategy of enterprises entering foreign markets. Factors influencing the choice of strategy of industrial enterprise to enter foreign markets are systematized. Substantiated methods of analysis of strategies of the enterprise entering foreign markets.
The general organizational and economic characteristics of PJSC "Odeskabel" are given. An analysis of the factors influencing the choice of strategy for PJSC "Odeskabel" to enter foreign markets. SWOT and PEST analysis of PJSC Odeskabel was performed. The effectiveness of the strategy of PJSC "Odeskabel" to enter foreign markets is analyzed.
The directions of increase of efficiency of export activity as the factor of improvement of strategy of an exit of PJSC Odeskabel on foreign markets are offered. PJSC Odeskabel has proposed a new strategy for entering the United Arab Emirates market.