00 DSpace/Manakin Repository

Перспективи створення стартап-компаній та проблеми розвитку в Україні

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мяснікова, Г.
dc.contributor.author Ковальов, А.І.
dc.contributor.author Myasnikova, A.
dc.contributor.author Kovalev, A.
dc.date.accessioned 2022-09-24T11:21:11Z
dc.date.available 2022-09-24T11:21:11Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier УДК 658.114:658.589(477)
dc.identifier JEL Classification: O 220
dc.identifier.citation Мяснікова Г. Перспективи створення стартап-компаній та проблеми розвитку в Україні / Г. Мяснікова, А. І. Ковалев // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. – Одеса : ОНЕУ, 2019. – № 1 (264). – С. 100-114. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15030
dc.description.abstract У статті досліджено особливості становлення і розвитку стартап-компаній в Україні в контексті їх мультиплікативного впливу на конкурентоспроможний розвиток вітчизняного ринку високих технологій та економіку країни в цілому. На засадах інституційного підходу вивчено український ринок інформаційно-технологічних стартапів (як найпоширенішу форму стартапів). На підставі сформованих характеристик розвитку вітчизняних стартапів та вивчення проблем, що виникають при здійсненні ними трансферу технологій, запропоновано шляхи та інструменти стимулювання їх розвитку. У дослідженні проаналізовано науково-прикладні аспекти управління стартапами в Україні: уточнено визначення стартапу та його ознаки; систематизація кола проблем теорії та практики управління стартапами; окреслено перспективи розвитку стартапів в Україні та актуальність професіоналізації управління ними. В результаті означено, що Україна має значний інноваційний потенціал стартапів, зокрема висококваліфіковані інженерні ресурси, створюється відповідна інфраструктура та екосистема навколо стартапів. Як результат, зростає кількість стартапів, які отримують визнання на міжнародній арені і здобувають фінансування від іноземних інвесторів. Важливими шляхами підвищення ефективності вітчизняних стартапів на міжнародному ринку є: обов’язкове оцінювання інноваційного потенціалу стартапу та потенційної ємності ринку; вихід на міжнародний ринок з якісним інноваційним продуктом, який має потенційно великий ринок; формування згуртованої команди людей, які дійсно сильно переймаються справою; концентрація зусиль на одній найголовнішій меті; ретельний моніторинг за змінами попиту споживачів та гнучке і вчасне реагування на нього. Зазначено, що вітчизняним стартапам варто приділяти більше уваги новизні та оригінальності своїх проектів, щоб зайняти провідні позиції на міжнародному ринку та стати прибутковими. en_US
dc.description.abstract The article deals with the peculiarities of the formation and development of startup companies in Ukraine in the context of their multiplicative impact on the competitive development of the domestic high technology market and the economy of the country as a whole. On the basis of an institutional approach, the Ukrainian market for information technology startups (as the most common form of start-ups) has been studied. Based on the developed characteristics of the development of domestic start-ups and the study of problems arising in the process of technology transfer, the ways and means of stimulating their development are proposed. The research analyzes the scientific and applied aspects of startup management in Ukraine: the definition of a startup and its features is specified; systematization of the problems of theory and practice of management of startups; outlined the prospects for the development of startups in Ukraine and the urgency of professional management of them. As a result, Ukraine has a significant innovative potential of startups, including highly skilled engineering resources, an appropriate infrastructure and an ecosystem for startups. As a result, there is a growing number of startups that are recognized on the international scene and are receiving funding from foreign investors. Important ways to increase the efficiency of domestic start-ups in the international market are: obligatory assessment of the innovative potential of the startup and potential market capacity; access to the international market with a high-quality innovative product with a potentially large market; forming a cohesive team of people who really care about the cause; concentration of efforts on one of the most important goals; careful monitoring of consumer demand changes and flexible and timely response to it. It is noted that domestic start-ups should pay more attention to the novelty and originality of their projects in order to take leading positions in the international market and become profitable.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject стартап en_US
dc.subject проект en_US
dc.subject трансфер технологій en_US
dc.subject інноваційна діяльність en_US
dc.subject інвестиційна діяльність en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject startup en_US
dc.subject project en_US
dc.subject technology transfer en_US
dc.subject innovative activity en_US
dc.subject investment activity en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.title Перспективи створення стартап-компаній та проблеми розвитку в Україні en_US
dc.title.alternative Perspectives of creating start-companies and problems of development in Ukraine en_US
dc.type Article en_US
dc.identifier.doi DOI: 10.32680/2409-9260-2019-1-264-100-114


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу