dc.contributor.author |
Стадниченко, В.В. |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-27T07:45:00Z |
|
dc.date.available |
2022-09-27T07:45:00Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Маркетингове середовище як фактор забезпечення ефективностi зовнiшньоекономiчної дiяльностi логiстичного пiдприємства ( на прикладi ТОВ "АЛЬФАКОСТА ЮКРЕЙН") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 292 "Мiжнароднi економiчнi вiдносини " за освiтньою програмою "Мiжнародна економiка" / Вiкторiя Валентинiвна Стадниченко ; наук. кер. Ольга Анатолiївна Єрмакова . - Одеса: ОНЕУ, 2022.- 106 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/Stadnichenko.pdf |
|
dc.description |
Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
en_US |
dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота бакалавра складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження є
маркетингове середовище логістичного підприємства ТОВ «Альфакоста Юкрейн» як фактор
впливу на зовнішньоекономічну діяльність.
У роботі висвітлено теоретичні аспекти впливу маркетингового середовища на
ефективність зовнішньоекономічної діяльності логістичного підприємства, досліджено
ключові фактори та методику оцінки маркетингового середовища.
Надано оцінку маркетинговому середовищу та його впливу на ефективність
зовнішньоекономічної діяльності логістичного підприємства ТОВ «Альфакоста Юкрейн»,
визначено позитивні та негативні фактори впливу маркетингового середовища на
ефективність зовнішньоекономічної діяльності логістичного підприємства.
Запропоновано шляхи підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності
логістичного підприємства ТОВ «Альфакоста Юкрейн» за рахунок факторів маркетингового
середовища, доведено ефективність запропонованого проекту з удосконалення
зовнішньоекономічної діяльності. |
en_US |
dc.description.abstract |
The bachelor's thesis consists of three sections. The object of the study is the marketing
environment of the logistics company "Alfacosta Ukraine" as a factor influencing foreign economic
activity.
The paper highlights the theoretical aspects of the impact of the marketing environment on the
effectiveness of foreign economic activity of the logistics company, explores the key factors and
methods of assessing the marketing environment.
An assessment of the marketing environment and its impact on the efficiency of foreign
economic activity of the logistics company LLC "Alfacosta Ukraine", identified positive and negative
factors of the marketing environment on the efficiency of foreign economic activity of the logistics
company.
Ways to increase the efficiency of foreign economic activity of the logistics company LLC
"Alfacosta Ukraine" due to factors of the marketing environment are proposed, the effectiveness of
the proposed project to improve foreign economic activity is proved. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
зовнішньоекономічна діяльність |
en_US |
dc.subject |
маркетингове середовище |
en_US |
dc.subject |
міжнародні перевезення |
en_US |
dc.subject |
логістичне підприємство |
en_US |
dc.subject |
ефективність |
en_US |
dc.subject |
методи оцінки |
en_US |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
en_US |
dc.subject |
ТОВ Альфакоста Юкрейн |
en_US |
dc.title |
Маркетингове середовище як фактор забезпечення ефективності зовнішньоекономічної діяльності логістичного підприємства (на прикладі ТОВ «Альфакоста Юкрейн») |
en_US |
dc.title.alternative |
Marketing environment as a factor in ensuring the efficiency of foreign economic activity of a logistics company (on the example of LLC "Alfacosta Ukraine ") |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |