00 DSpace/Manakin Repository

Маркетингове середовище як фактор забезпечення ефективності зовнішньоекономічної діяльності логістичного підприємства (на прикладі ТОВ «Альфакоста Юкрейн»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стадниченко, В.В.
dc.date.accessioned 2022-09-27T07:45:00Z
dc.date.available 2022-09-27T07:45:00Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Маркетингове середовище як фактор забезпечення ефективностi зовнiшньоекономiчної дiяльностi логiстичного пiдприємства ( на прикладi ТОВ "АЛЬФАКОСТА ЮКРЕЙН") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 292 "Мiжнароднi економiчнi вiдносини " за освiтньою програмою "Мiжнародна економiка" / Вiкторiя Валентинiвна Стадниченко ; наук. кер. Ольга Анатолiївна Єрмакова . - Одеса: ОНЕУ, 2022.- 106 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Stadnichenko.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота бакалавра складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження є маркетингове середовище логістичного підприємства ТОВ «Альфакоста Юкрейн» як фактор впливу на зовнішньоекономічну діяльність. У роботі висвітлено теоретичні аспекти впливу маркетингового середовища на ефективність зовнішньоекономічної діяльності логістичного підприємства, досліджено ключові фактори та методику оцінки маркетингового середовища. Надано оцінку маркетинговому середовищу та його впливу на ефективність зовнішньоекономічної діяльності логістичного підприємства ТОВ «Альфакоста Юкрейн», визначено позитивні та негативні фактори впливу маркетингового середовища на ефективність зовнішньоекономічної діяльності логістичного підприємства. Запропоновано шляхи підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності логістичного підприємства ТОВ «Альфакоста Юкрейн» за рахунок факторів маркетингового середовища, доведено ефективність запропонованого проекту з удосконалення зовнішньоекономічної діяльності. en_US
dc.description.abstract The bachelor's thesis consists of three sections. The object of the study is the marketing environment of the logistics company "Alfacosta Ukraine" as a factor influencing foreign economic activity. The paper highlights the theoretical aspects of the impact of the marketing environment on the effectiveness of foreign economic activity of the logistics company, explores the key factors and methods of assessing the marketing environment. An assessment of the marketing environment and its impact on the efficiency of foreign economic activity of the logistics company LLC "Alfacosta Ukraine", identified positive and negative factors of the marketing environment on the efficiency of foreign economic activity of the logistics company. Ways to increase the efficiency of foreign economic activity of the logistics company LLC "Alfacosta Ukraine" due to factors of the marketing environment are proposed, the effectiveness of the proposed project to improve foreign economic activity is proved.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject зовнішньоекономічна діяльність en_US
dc.subject маркетингове середовище en_US
dc.subject міжнародні перевезення en_US
dc.subject логістичне підприємство en_US
dc.subject ефективність en_US
dc.subject методи оцінки en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject ТОВ Альфакоста Юкрейн en_US
dc.title Маркетингове середовище як фактор забезпечення ефективності зовнішньоекономічної діяльності логістичного підприємства (на прикладі ТОВ «Альфакоста Юкрейн») en_US
dc.title.alternative Marketing environment as a factor in ensuring the efficiency of foreign economic activity of a logistics company (on the example of LLC "Alfacosta Ukraine ") en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу