00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення імпорту підприємства-дистрибютора алкогольної продукції

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Остапенко, М.В.
dc.date.accessioned 2022-09-27T12:16:58Z
dc.date.available 2022-09-27T12:16:58Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Удосконалення iмпорту пiдприємства-дистриб'ютора алкогольної продукцiї (на прикладi ТОВ "ВИНФОРТ") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 292 "Мiжнароднi економiчнi вiдносини " за освiтньою програмою "Мiжнародна економiка" / Маргарита Вiталiївна Остапенко ; наук. кер. Iнна Олегiвна Уханова . - Одеса: ОНЕУ, 2022.- 99 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Ostapenko.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – імпорт підприємства-дистрибютора алкогольної продукції. У роботі розглядаються теоретичні основи дослідження імпорту підприємства-дистрибютора, узагальнено чинники, що впливають на імпорт підприємсь, що займаються дистрибуцією алкогольної продукції, узагальнено методи оцінки та аналізу імпорту. Охарактеризовано та проаналізовано зовнішньоекономічну діяльність ТОВ «Винфорт», проаналізовано чинники, що впливають на імпорт підприємства, визначено показники імпортної діяльності підприємства. Розроблено та запропоновано основні напрями удосконалення імпорту ТОВ «Винфорт», зокрема за рахунок нової моделі управління імпортом підприємства та організаційно-економічних заходів, спрямованих на удосконалення реалізації імпортних угод. en_US
dc.description.abstract Qualification work consists of three sections. The object of research is the import of an enterprise-distributor of alcoholic products. The paper considers the theoretical foundations of the study of imports of the distributor, summarizes the factors influencing the import of enterprises engaged in the distribution of alcoholic products, summarizes the methods of evaluation and analysis of imports. The foreign economic activity of Winfort LLC is characterized and analyzed, the factors influencing the enterprise's import are analyzed, the indicators of the enterprise's import activity are determined. The main directions of improving the import of Winfort LLC have been developed and proposed, in particular due to the new model of import management of the enterprise and organizational and economic measures aimed at improving the implementation of import agreements.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject імпорт en_US
dc.subject алкогольна продукція en_US
dc.subject світовий ринок алкогольних напоїв en_US
dc.subject показники імпорту en_US
dc.subject імпортний контракт en_US
dc.subject 292 міжнародні економічні відносини en_US
dc.subject import en_US
dc.subject alcohol products en_US
dc.subject world market of alcoholic beverages en_US
dc.subject import indicators en_US
dc.subject import contract en_US
dc.title Удосконалення імпорту підприємства-дистрибютора алкогольної продукції en_US
dc.title.alternative Improving the import of enterprises-distributors of alcoholic beverages en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу