00 DSpace/Manakin Repository

Клієнтоорієнтований підхід до управління відносинами банку з клієнтами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Асеєв, О.Г.
dc.date.accessioned 2022-10-05T06:40:36Z
dc.date.available 2022-10-05T06:40:36Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Клiєнтоорiєнтований пiдхiд до управлiння вiдносинами банку з клiєнтами : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец.72 "Фiнанси, банкiвська справа та страхування" за освiтньою програмою "Мiжнародний банкiвський бiзнес" / Олександр Геннадiйович Асеєв ; наук. кер. Вiкторiя Володимирiвна Коваленко . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 94с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Aseev.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі узагальнюються особливості використання клієнтоорієнтованого підходу до управління відносинами банку з клієнтами. Метою кваліфікаційної роботи є узагальнення теоретичних та методичних засад щодо управління взаємовідносинами банків з клієнтами та визначення шляхів підвищення їх ефективності з використанням клієнтоорієнтованого підходу. У відповідності до поставленої мети, були сформовані наступні завдання: розкрити сутнісну характеристику клієнтоорієнтованого підходу у взаємовідносинах банку з клієнтами; систематизувати інформаційно-аналітичне забезпечення взаємовідносин банку з клієнтами; проаналізувати діяльність банків щодо надання банківських послу; оцінити сучасний стан банківського обслуговування домогосподарств банками – лідерів в умовах цифровізації; визначити конкурентної позиції АТ «Альфа-Банк» на ринку банківського обслуговування домогосподарств; запропонувати програму формування та посилення клієнтоорієнтованості персоналу АТ «Альфа-Банк»; удосконали напрями використання елементів цифрового маркетингу взаємовідносинах банків з клієнтами. На основі проведеного аналізу автором зроблені висновки, що для клієноорієнтованого підходу у взаємовідносинах банків з клієнтами, за доцільне є використання процесу навчання з розвитку клієнтоорієнтованості персоналу за 6 етапами; процес відбору маркетингових інструментів розподілу та комунікацій в умовах інтернет-банкінгу. Пiд чaс дoслiдження викoристoвyвaлися нaстyпнi зaгaльнoнayкoвi метoди: yзaгaльнення тa системaтизaцiя; пoрiвняння; системний aнaлiз. en_US
dc.description.abstract The paper summarizes the features of using a customer-oriented approach to managing the bank's relations with customers. The purpose of the qualification work is to generalize the theoretical and methodological principles of managing the relationship of banks with customers and identify ways to improve their efficiency using a customer-oriented approach. In accordance with the set goal, the following tasks were formed: to reveal the essential characteristics of the customer-oriented approach in the bank's relations with customers; to systematize information and analytical support of the bank's relations with clients; analyze the activities of banks to provide banking ambassadors; assess the current state of banking services to households - leaders in the context of digitalization; to determine the competitive position of JSC "Alfa-Bank" in the market of household banking services; to propose a program for the formation and strengthening of customer orientation of the staff of JSC "Alfa-Bank"; improved the use of elements of digital marketing in the relationship of banks with customers. Based on the analysis, the author concluded that for a customer-oriented approach in the relationship of banks with customers, it is advisable to use the training process to develop customer-oriented staff in 6 stages; the process of selection of marketing tools for distribution and communications in the context of Internet banking.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject банк en_US
dc.subject банківські послуги en_US
dc.subject клієноорієнтований підхід en_US
dc.subject клієнт en_US
dc.subject комунікаційна політика en_US
dc.subject цифровізація en_US
dc.subject інтернет – банкінг en_US
dc.subject мобільний банкінг en_US
dc.subject 071 облік і оподаткування en_US
dc.subject bank en_US
dc.subject banking services en_US
dc.subject customer - oriented approach en_US
dc.subject client en_US
dc.subject communication policy en_US
dc.subject digitalization en_US
dc.subject internet banking en_US
dc.subject mobile banking en_US
dc.title Клієнтоорієнтований підхід до управління відносинами банку з клієнтами en_US
dc.title.alternative Customer-oriented approach to managing the bank's relations with customers en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу