У роботі визначаються теоретичні аспекти та особливості комплексного
обслуговування фізичних осіб; проводиться аналіз нормативно-законодавчої бази
регулювання обслуговування фізичних осіб банками України; досліджується фінансова
діяльність ПАТ АБ «Південний», аналізуються банківські продукти та послуги банків для
клієнтів фізичних осіб; визначається конкурентна позиція ПАТ АБ «Південний» на ринку
послуг для фізичних осіб; проводиться дослідження перспективних напрямків розвитку
банку щодо комплексного обслуговування фізичних осіб; розглядаються тенденції
світової практики, щодо комплексного обслуговування фізичних осіб; надаються
рекомендації щодо удосконалення системи обслуговування фізичних осіб в ПАТ АБ
«Південний».
На основі проведеного аналізу щодо організації комплексного обслуговування,
зроблені висновки щодо визначення потреби високоякісного комплексного
обслуговування банками клієнтів-фізичних осіб і можливостей поліпшення методу
банківського сервісу фізичних осіб.
Пiд чaс дoслiдження викoристoвyвaлися нaстyпнi зaгaльнoнayкoвi метoди:
аналітичний, графічний, аналізу та синтезу, факторного та структурно-динамічного
аналізу, системно-структурний, діалектичний та абстрактно-логічний, економіко-
статистичний.
The work defined the theoretical aspects and peculiarities of complex servicing of
individuals; the regulatory and legislative base of servicing of individuals by banks of Ukraine
are analyzed; the financial activity of Pivdenny Bank is investigated; banking products and
services of Pivdenny Bank for individuals' clients are analyzed; the competitive position of
Pivdenny Bank in the market of services for individuals is defined; tendencies of world practice
concerning complex service of physical persons are considered; perspective directions of
development of Pivdenny Bank are provided; recommendations for improving the service system
for individuals in the bank are provided.
Based on the conducted analysis on the organization of complex service, conclusions are
made to determine the need for high-quality complex service by banks to individual customers
and opportunities to improve the method of banking services for individuals.
During the research, the following general scientific methods were used: analytical,
graphic, analysis and synthesis, factor and structural-dynamic analysis, system-structural,
dialectical and abstract-logic, economic, and statistical.