00 DSpace/Manakin Repository

Формування брендингу туристичних дестинацій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дашко, А.А.
dc.date.accessioned 2022-10-07T07:30:03Z
dc.date.available 2022-10-07T07:30:03Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Формування брендингу туристичних дестинацiй : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Артем Андрiйович Дашко ; наук. кер. Роман Сергiйович Козловський . - Одеса: ОНЕУ, 2022.- 79 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Dashko.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – туристичні бренди міст України. Особливості створення туристичних брендів міст України. Метою роботи є встановлення особливостей туристичних брендів українських міст. У роботі проаналізовано теоретичні основи брендингу, розглянуто перелік брендів міст світу, виявлено особливість впровадження бренду у нові туристичні дестинації. За результатами дослідження розроблені заходи з підвищення ефективності впровадження бренду. Проаналізована ефективність, враховуючи прибуток та витрати на впровадження заходів. en_US
dc.description.abstract The object of research is tourist brands of Ukrainian cities. Features of creation of tourist brands of the cities of Ukraine. The aim of the work is to establish the features of tourist brands of Ukrainian cities. The paper analyzes the theoretical foundations of branding, considers the list of brands of cities around the world, identifies the features of the brand in new tourist destinations. According to the results of the study, measures have been developed to increase the effectiveness of brand implementation. The efficiency is analyzed, taking into account the profit and costs of implementing measures.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject брендинг en_US
dc.subject бренди en_US
dc.subject туризм en_US
dc.subject 242 туризм en_US
dc.subject branding en_US
dc.subject brands en_US
dc.subject tourism en_US
dc.title Формування брендингу туристичних дестинацій en_US
dc.title.alternative Formation of branding of tourist destinations en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу