00 DSpace/Manakin Repository

Розвиток франчайзингових відносин у туризмі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Манько, А.В.
dc.date.accessioned 2022-10-07T08:21:38Z
dc.date.available 2022-10-07T08:21:38Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Розвиток франчайзингових вiдносин у туристичнiй дiяльностi : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Анастасiя Вiталiївна Манько ; наук. кер. Iрина Володимирiвна Давиденко . - Одеса: ОНЕУ, 2022.- 67с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Manko.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Об’єкт дослідження – процес формування франчайзингових відносин в туристичній діяльності. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних аспектів франчайзингової форми організації туристичного бізнесу туристичного оператора «TUI». Метою роботи є комплексне дослідження розвитку франчайзингової форми організації туристичного бізнесу на прикладі туристичного оператора «TUI». У роботі проаналізовано теоретичні основи фрачайзингових відносин, розглянуто організаційно-правове забезпечення діяльності туристичних підприємств, виявлено особливість організації діяльності туристичного підприємства за франчайзинговою схемою. За результатами дослідження розроблені заходи з підвищення ефективності діяльності франчайзингового підприємства. Проаналізована ефективність, враховуючи прибуток та витрати на впровадження заходів. en_US
dc.description.abstract Qualification work consists of an introduction, three chapters, conclusions, a list of sources and appendices. The object of research is the process of forming franchising relations in tourism. The subject of the study is a set of theoretical and practical aspects of the franchise form of organization of the tourist business of the tour operator "TUI". The aim of the work is a comprehensive study of the development of the franchise form of tourism business on the example of the tour operator "TUI". The paper analyzes the theoretical foundations of franchising relations, considers the organizational and legal support of tourism enterprises, identified the peculiarities of the organization of tourism enterprises under the franchise scheme. According to the results of the study, measures were developed to increase the efficiency of the franchise company. The efficiency is analyzed, taking into account the profit and costs of implementing measures.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject франчайзинг en_US
dc.subject туризм en_US
dc.subject туристичне підприємство en_US
dc.subject 242 туризм en_US
dc.subject franchising en_US
dc.subject tourism en_US
dc.subject tourist enterprise en_US
dc.title Розвиток франчайзингових відносин у туризмі en_US
dc.title.alternative Development of franchising relations in tourism en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу