DSpace Repository

Шляхи підвищення ефективності взаємодії туристичних підприємств з транспортними організаціями

Show simple item record

dc.contributor.author Марініна, І.М.
dc.date.accessioned 2022-10-07T08:28:41Z
dc.date.available 2022-10-07T08:28:41Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Шляхи пiдвищення ефективностi взаємодiї туристичних пiдприємств з транспортними органiзацiями : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Iрина Миколаївна Марiнiна ; наук. кер. Володимир Якович Павлоцький . - Одеса: ОНЕУ, 2022.- 63 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Marinina.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2022. У роботі розглядаються теоретичні засади забезпечення ефективної діяльності туристичних підприємств з транспортними організаціями. Досліджено стан та розвиток туристичних перевезень. Розглянуто особливості взаємодії туристичних підприємств із підприємствами, що надають послуги перевезення.Проаналізовано фінансово-господарську діяльність туристичного агентства «Davay Poedem» за 2019-2021 рр. Запропоновано розробка нового подієвого туру, що передбачає відвідання туристами водоспадів Закарпаття. Обґрунтована економічна доцільність впровадження до асортименту підприємства вказаного туристичного продукту. en_US
dc.description.abstract The paper considers the theoretical principles of ensuring the effective operation of tourism enterprises with transport organizations. The state and development of tourist transportation are studied. Peculiarities of interaction of tourist enterprises with enterprises providing transportation services are considered. The financial and economic activity of the travel agency "Davay Poedem" for 2019-2021 is analyzed. Author proposed to develop a new event tour, which involves tourists visiting the waterfalls of Transcarpathia. The economic expediency of introduction of the specified tourist product to the range of the enterprise is substantiated.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject ефективність господарської діяльності en_US
dc.subject культурно- пізнавальний туризм en_US
dc.subject рентабельність en_US
dc.subject калькулювання витрат en_US
dc.subject постійні та змінні витрати en_US
dc.subject CVP-аналіз en_US
dc.subject точка беззбитковості en_US
dc.subject 242 туризм en_US
dc.subject efficiency of economic activity en_US
dc.subject cultural and cognitive tourism en_US
dc.subject profitability en_US
dc.subject cost calculation en_US
dc.subject fixed and variable costs en_US
dc.subject CVP-analysis en_US
dc.subject break-even point en_US
dc.title Шляхи підвищення ефективності взаємодії туристичних підприємств з транспортними організаціями en_US
dc.title.alternative Ways to increase the efficiency of interaction between tourism enterprises and transport organizations en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account