dc.contributor.author |
Марініна, І.М. |
|
dc.date.accessioned |
2022-10-07T08:28:41Z |
|
dc.date.available |
2022-10-07T08:28:41Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Шляхи пiдвищення ефективностi взаємодiї туристичних пiдприємств з транспортними органiзацiями : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Iрина Миколаївна Марiнiна ; наук. кер. Володимир Якович Павлоцький . - Одеса: ОНЕУ, 2022.- 63 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/Marinina.pdf |
|
dc.description |
Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
en_US |
dc.description.abstract |
Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2022.
У роботі розглядаються теоретичні засади забезпечення ефективної
діяльності туристичних підприємств з транспортними організаціями. Досліджено
стан та розвиток туристичних перевезень. Розглянуто особливості взаємодії
туристичних підприємств із підприємствами, що надають послуги
перевезення.Проаналізовано фінансово-господарську діяльність туристичного
агентства «Davay Poedem» за 2019-2021 рр.
Запропоновано розробка нового подієвого туру, що передбачає відвідання
туристами водоспадів Закарпаття. Обґрунтована економічна доцільність
впровадження до асортименту підприємства вказаного туристичного продукту. |
en_US |
dc.description.abstract |
The paper considers the theoretical principles of ensuring the effective operation of
tourism enterprises with transport organizations. The state and development of tourist
transportation are studied. Peculiarities of interaction of tourist enterprises with
enterprises providing transportation services are considered. The financial and economic
activity of the travel agency "Davay Poedem" for 2019-2021 is analyzed.
Author proposed to develop a new event tour, which involves tourists visiting the
waterfalls of Transcarpathia. The economic expediency of introduction of the specified
tourist product to the range of the enterprise is substantiated. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
ефективність господарської діяльності |
en_US |
dc.subject |
культурно- пізнавальний туризм |
en_US |
dc.subject |
рентабельність |
en_US |
dc.subject |
калькулювання витрат |
en_US |
dc.subject |
постійні та змінні витрати |
en_US |
dc.subject |
CVP-аналіз |
en_US |
dc.subject |
точка беззбитковості |
en_US |
dc.subject |
242 туризм |
en_US |
dc.subject |
efficiency of economic activity |
en_US |
dc.subject |
cultural and cognitive tourism |
en_US |
dc.subject |
profitability |
en_US |
dc.subject |
cost calculation |
en_US |
dc.subject |
fixed and variable costs |
en_US |
dc.subject |
CVP-analysis |
en_US |
dc.subject |
break-even point |
en_US |
dc.title |
Шляхи підвищення ефективності взаємодії туристичних підприємств з транспортними організаціями |
en_US |
dc.title.alternative |
Ways to increase the efficiency of interaction between tourism enterprises and transport organizations |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |