00 DSpace/Manakin Repository

Розробка стратегії підприємства на основі системного підходу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Марчук, О.А.
dc.date.accessioned 2022-10-07T08:41:55Z
dc.date.available 2022-10-07T08:41:55Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Розробка стратегiї пiдприємства на основi системного пiдходу : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Олена Андрiївна Марчук ; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус . - Одеса: ОНЕУ, 2022.- 107 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Marchuk.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Актуальність всебічного дослідження туризму обумовлена його багатогранністю та суспільною значущістю. Мета даної кваліфікаційної роботи полягає у виявленні сучасних тенденцій розвитку туризму та досліджень як складової комплексу і інструментарію управлінню в туристичній сфері. Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є організаційний механізм впливу системи управління на діяльність компанії «Море турів». Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є компанія «Море турів» та його конкурентне середовище. Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає у тому, що вперше було розглянуто та проаналізовано система управління діяльності компанії «Море турів» і розроблено проект впровадження ефективної системи управління для даного підприємства. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Загальний обсяг роботи становить 106 сторінок. Основний зміст викладено на 98 сторінках. Робота містить 16, таблиць, 14 рисунків, 43 літературних джерел. Ключові слова: туристична галузь, туристична послуга, туристичний продукт, суб’єкти туристичної діяльності, показники, тенденції, стратегія. en_US
dc.description.abstract The relevance of a comprehensive study of tourism is due to its versatility and social significance. The purpose of this qualification work is to identify current trends in tourism and research as part of a complex and tools for management in the tourism sector. The subject of the study of qualification work is the organizational mechanism of the influence of the management system on the activities of the company "Sea of Tours". The object of the qualification research is the company "Sea of Tours" and its competitive environment. The scientific novelty of the qualification work is that for the first time the management system of the company "Sea of Tours" was considered and analyzed and a project to implement an effective management system for this company was developed. Qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of sources used, appendices. The total volume of the work is 106 pages. The main content is presented on 98 pages. The work contains 16 tables, 14 figures, 43 references. Keywords: tourism industry, tourism service, tourism product, tourism entities, questionnaires, indicators, trends, strategy.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject туристична галузь en_US
dc.subject туристична послуга en_US
dc.subject туристичний продукт en_US
dc.subject суб’єкти туристичної діяльності en_US
dc.subject показники en_US
dc.subject тенденції en_US
dc.subject стратегія en_US
dc.subject 242 туризм en_US
dc.subject tourism industry en_US
dc.subject tourism service en_US
dc.subject tourism product en_US
dc.subject tourism entities en_US
dc.subject questionnaires en_US
dc.subject indicators en_US
dc.subject trends en_US
dc.subject strategy en_US
dc.title Розробка стратегії підприємства на основі системного підходу en_US
dc.title.alternative Development of enterprise strategy based on a systematic approach en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу