00 DSpace/Manakin Repository

Підвищення конкурентоспроможності турфірми «Давай поїдемо» шляхом удосконалення маркетингової діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Морозюк, О.І.
dc.date.accessioned 2022-10-07T10:07:32Z
dc.date.available 2022-10-07T10:07:32Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Пiдвищення конкурентоспроможностi тур фiрми "Давай поїдемо" шляхом удосконалення маркетингу : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Олександра Iгорiвна Морозюк ; наук. кер. Iгор Васильович Лебедєв . - Одеса: ОНЕУ, 2022.- 63 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Morozyuk.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються науково – методичні засади та практичні підходи до маркетингової діяльності в контексті підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства. Проаналізовано показники економічної і маркетингової діяльності об'єкта дослідження за 2019-2021 роки. Розроблено комплекс маркетингових заходів для підвищення конкурентоспроможності турфірми «Давай поїдемо». Дано економічне обґрунтування запропонованих заходів. en_US
dc.description.abstract The scientific - methodical bases and practical approaches to marketing activity in the context of increase of competitiveness of the tourist enterprise are considered in the work. The indicators of economic and marketing activity of the object of research for 2019-2021 are analyzed. A set of marketing measures to increase the competitiveness of the travel agency "Let's go" has been developed. The economic substantiation of the offered measures is given.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject конкурентні переваги en_US
dc.subject туристична фірма en_US
dc.subject бенчмаркінг en_US
dc.subject чинники впливу en_US
dc.subject 242 туризм en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject competitive advantages en_US
dc.subject travel agency en_US
dc.subject benchmarking en_US
dc.subject influencing factors en_US
dc.title Підвищення конкурентоспроможності турфірми «Давай поїдемо» шляхом удосконалення маркетингової діяльності en_US
dc.title.alternative Increasing the competitiveness of the travel agency "Let's go" by improving marketing activities en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу