DSpace Repository

Організація просування та реалізації туристичного продукту підприємствами сфери туризму

Show simple item record

dc.contributor.author Постолатій, Д.О.
dc.date.accessioned 2022-10-07T10:30:35Z
dc.date.available 2022-10-07T10:30:35Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Органiзацiя просування та реалiзацiї туристичного продукту пiдприємствами сфери туризму на прикладi ТОВ "Селезньов Тур" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Дарiя Олександрiвна Постолатiй ; наук. кер. Ганна Костянтинiвна Бедрадiна . - Одеса: ОНЕУ, 2022.- 88 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Postolatii.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У першому розділі роботи проаналізовано теоретичні основи формування системи просування та реалізації туристичного продукту, а саме розглянуто методологічні підходи до просування та реалізації та світовий досвід у сфері просування та реалізації туристичного продукту. Другий розділ містить аналіз економічних показників діяльності підприємства «Селезньов Тур», охарактеризовано систему просування та реалізації туристичного продукту даним підприємством. У третьому розділі наведено шляхи удосконалення системи просування та реалізації туристичного продукту підприємства «Селезньов Тур», запропоновано заходи щодо створення нових стратегій просування та реалізації туристичного продукту даного підприємства. en_US
dc.description.abstract Qualification work consists of introduction, three sections, conclusions, list of sources used, applications. Object of research: process of promotion and realization of tourist product. 9 Subject of research: research of strategies of promotion and realization of products of tourist enterprise «Seleznev Tour». In the first section of the work the theoretical bases of forming the system of promotion and are analyzed namely, methodological approaches to promotion and realization and world experience in the sphere are considered. The second section contains an analysis of economic indicators of the activity of the company «Seleznev Tour», the system of promotion and realization of tourist product by the given enterprise is described. The third section presents ways to improve the system of promotion and realization of tourism products of the enterprise «Seleznev Tour», proposed measures to create new strategies for the promotion and realization of the tourist product of the enterprise.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject туристичний продукт en_US
dc.subject туристичне підприємство en_US
dc.subject просування туристичного продукту en_US
dc.subject реалізація туристичного продукту en_US
dc.subject заходи просування en_US
dc.subject стратегія en_US
dc.title Організація просування та реалізації туристичного продукту підприємствами сфери туризму en_US
dc.title.alternative Organization of promotion and realization of tourism product by enterprises in the field of tourism en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account