Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків.
Об’єктом дослідження є процес організації обслуговування туристів у туристичних готелях.
Предмет дослідження – сукупність теоретичних і практичних аспектів удосконалення якості обслуговування гостей у готелях на прикладі готелю «Гостинний двір».
Метою дослідження є оцінка якості надання послуг та розробка практичних рекомендацій організаційного характеру, спрямованих на вдосконалення якості організації обслуговування гостей у готелі «Гостинний двір».
У роботі проаналізовано готельний бізнес як складову інфраструктури гостинності.
Оцінюється якість надання основних та додаткових послуг готелю «Гостинний двір».
Проаналізовано конкурентні позиції готелю «Гостинний двір» на ринку готельних послуг с. Мигія. Визначено шляхи оптимізації готельного продукту готелю «Гостинний двір». Розроблено напрями підвищення якості обслуговування гостей в готелі «Гостинний двір».
Qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of sources used, appendices.
The object of the study is the process of organizing tourist services in tourist hotels.
The subject of the research is a set of theoretical and practical aspects of improving the quality of guest service in hotels on the example of the hotel «Gostiniy Dvir».
The purpose of the study is to assess the quality of services and develop practical recommendations of an organizational nature aimed at improving the quality of guest service in the hotel «Gostiniy Dvir».
The paper analyzes the hotel business as part of the hospitality infrastructure. The quality of basic and additional services of the hotel «Gostiniy Dvir» is assessed. The competitive positions of the hotel «Gostiniy Dvir» in the market of hotel services with. Migiya. Ways to optimize the hotel product of the hotel «Gostiniy Dvir» are identified. Directions for improving the quality of guest service at the «Gostiny Dvir» hotel have been developed.