dc.contributor.author |
Мельник, Н.О. |
|
dc.date.accessioned |
2022-10-12T11:09:52Z |
|
dc.date.available |
2022-10-12T11:09:52Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Удосконалення якостi обслуговування в готелях в м. Одеси ( на прикладi готелю "Айвазовський") : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавр зi спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Наталiя Олександрiвна Мельник ; наук. кер. Iрина Володимирiвна Давиденко.- Одеса: ОНЕУ, 2022.- 71 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/MelnikN.pdf |
|
dc.description |
Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
en_US |
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються теоретичні та методичні аспекти щодо визначення якості послуг в готельному господарстві та розроблення комплексу заходів щодо підвищення якості послуг готелю.
Проаналізовано готель «Айвазовський» та проведено аналіз конкурентоспроможності готелю «Айвазовський» для вивчення можливостей щодо підвищення якості обслуговування туристів.
Запропоновано комплекс заходів для підвищення якості послуг в готелі «Айвазовський». |
en_US |
dc.description.abstract |
The scientific work considers theoretical and methodological aspects of determining the quality of services in the hotel industry and developing a set of measures to improve the quality of hotel services.
The Aivazovsky Hotel was analyzed and the competitiveness of the Aivazovsky Hotel was analyzed to study opportunities to improve the quality of tourist services.
A set of measures to improve the quality of services at the Aivazovsky Hotel has been proposed. |
|
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
якість готельних послуг |
en_US |
dc.subject |
якість |
en_US |
dc.subject |
якість обслуговування |
en_US |
dc.subject |
види та критерії готельних послуг |
en_US |
dc.subject |
конкурентоспроможність готелю |
en_US |
dc.subject |
заходи покращення послуг |
en_US |
dc.subject |
241 готельно-ресторанна справа |
|
dc.subject |
quality of hotel services |
|
dc.subject |
quality |
|
dc.subject |
quality of service |
|
dc.subject |
types and criteria of hotel services |
|
dc.subject |
competitiveness of hotel |
|
dc.subject |
measures to improve services |
|
dc.title |
Удосконалення якості обслуговування в готелях м. Одеси на прикладі готелю |
en_US |
dc.title.alternative |
Improving the quality of service in hotels in Odessa on the example of the hotel |
en_US |
dcterms.type |
Diplomas |
|