Об'єкт дослідження: маркетингова діяльність ресторану «12 Monkeys»
Предмет дослідження: теоретичні і практичні аспекти маркетингової діяльності ресторану «12 Monkeys»
У першому розділі «ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОЛІТИКИ ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ У РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ» досліджується політика просування як складової маркетингової діяльності.
У другому розділі «АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПРОСУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ» оцінюється національний досвід політики просування в сфері ресторанного бізнесу та проводиться аналіз фінансово-господарської діяльності ресторану «12 Monkeys».
У третьому розділі «ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ В РЕСТОРАНІ «12 MONKEYS» представлена оптимізація рекламної діяльності як засіб просування послуг ресторану.
Odessa National Economic University, Odessa, 2022
Qualification work consists of three sections; contains 7 tables, 11 manuscripts, conclusions, and suggestions. The list of literature consists of 43 titles.
Object of research: marketing activities of the restaurant "12 Monkeys".
Subject of research: theoretical and practical aspects of marketing activity of the restaurant "12 Monkeys".
The first chapter "THEORETICAL BASIS OF SERVICE POLICY IN THE RESTAURANT BUSINESS" examines the policy of asking for services as a component of marketing activity.
The second chapter "MARKETING POLICY ASSESSMENT IN UKRAINE'S RESTAURANT OPPORTUNITIES" provides an evaluation of the national experience of sales policy in the sphere of the restaurant business and an analysis of the financial and business activities of 12 Monkeys restaurant
The third chapter "Ways to Improve the Marketing and Sales POLICY in the Restaurant "12 Monkeys" presents the optimization of advertising activities as a way to promote the services of the restaurant.