00 DSpace/Manakin Repository

Маркетинговий інструментарій просування послуг в сфері готельного господарства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Танцюра, О.Є.
dc.date.accessioned 2022-10-12T11:48:40Z
dc.date.available 2022-10-12T11:48:40Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Маркетинговий iнструментарiй просування послуг в сферi готельного господарства (на прикладi бутiк-готелю "Дом Рабиновича") : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавр зi спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Олександра Євгенiвна Танцюра ; наук. кер. Сергiй Георгiйович Нездоймiнов . - Одеса: ОНЕУ, 2022.- 70 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/TantsyuraOE.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Одеса, 2022. Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У роботі розглядаються науково - теоретичні засади маркетингової політики просування послуг в готельному господарстві. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури готелю «Дом Рабиновича»», надано оцінку стану маркетингової політики просування послуг в готелі. Запропоновано та економічно обґрунтовано впровадження заходів цифрового маркетингу в просуванні послуг бутик – готелю «Дом Рабиновича» та його позиціонування на ринку. Розроблені пропозиції дозволяють забезпечити підвищення конкурентоспроможності послуг готелю. en_US
dc.description.abstract Qualification work consists of an introduction, three chapters, conclusions, a list of sources and appendices. The scientific and theoretical bases of marketing policy of promotion of services in hotel economy are considered in the work. The analysis of economic activity and organizational structure of the hotel "House of Rabinovych" is carried out, the estimation of a condition of a marketing policy of advancement of services in hotel is given. The introduction of digital marketing measures in the promotion of services of the boutique hotel "House of Rabinovych" and its positioning on the market is proposed and economically substantiated. The developed offers allow providing increase of competitiveness of hotel.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject просування готельних послуг en_US
dc.subject управління комунікаціями en_US
dc.subject цифровий маркетинг en_US
dc.subject готельне господарство en_US
dc.subject діджиталізація en_US
dc.subject 241 готельно-ресторанна справа en_US
dc.subject promotion of hotel services en_US
dc.subject communications management en_US
dc.subject digital marketing en_US
dc.subject hotel industry en_US
dc.subject digitalization en_US
dc.title Маркетинговий інструментарій просування послуг в сфері готельного господарства en_US
dc.title.alternative Marketing tools for the promotion of services in the hotel industry en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу