00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення органiзацiї надання послуг на пiдприємствах готельного господарства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ульяницька, М.В.
dc.date.accessioned 2022-10-12T11:55:27Z
dc.date.available 2022-10-12T11:55:27Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Удосконалення органiзацiї надання послуг на пiдприємствах готельного господарства (на прикладi готелю "Квартет") : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавр зi спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Марина Валерiївна Ульяницька ; наук. кер. Вiктор Григорович Герасименко . - Одеса: ОНЕУ, 2022.- 71 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Uliyanitska.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні та методичні аспекти організації послуг гостинності, а також специфіка обслуговування в готелях малої місткості. . Проаналізовано виробничу та експлуатаційну діяльність готелю, а також процес надання послуг в готелі «Квартет» . Запропоновано впровадження програми лояльності клієнтів готелю та розроблено комплекс заходів щодо вдосконалення якості обслуговування гостей в готельному підприємстві «Квартет». en_US
dc.description.abstract The work deals with the theoretical of aspects accommodation as an element of the tourism indus-try and specifics of servicing in small hotels. Author analysis manufacturing activities and the process of providing hotel services in the Kvartet small accommodation facility.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject готель малої місткості en_US
dc.subject надання послуг en_US
dc.subject програма лояльності en_US
dc.subject якість обслуговування en_US
dc.subject 241 готельно-ресторанна справа en_US
dc.subject low capacity en_US
dc.subject service delivery en_US
dc.subject loyalty program en_US
dc.subject marketing communications en_US
dc.title Удосконалення органiзацiї надання послуг на пiдприємствах готельного господарства en_US
dc.title.alternative Improving the organization of services at the hotel enterprises en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу