dc.contributor.author |
Аветiсян, Л.Л. |
|
dc.date.accessioned |
2022-10-17T06:41:13Z |
|
dc.date.available |
2022-10-17T06:41:13Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Управлiння конкурентними перевагами торгiвельного пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент"" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Лаура Лернiковна Аветiсян ; наук. кер. Iнна Олексiївна Кузнецова . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 71 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/AvetisianL.pdf |
|
dc.description |
Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
en_US |
dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота бакалавра складається з двох розділів. Об’єкт
дослідження – ТОВ «Нова Лінія».
У роботі розглянуто теоретичні основи управління конкурентними
перевагами. Проведено аналіз внутрішнього середовища ТОВ «Нова лінія» з
використанням SNW-аналізу. Проведено аналіз зовнішнього середовища з
використанням ESFAS-аналізу. Встановлено основні загрози та можливості. З
використанням моделі та матриці конкурентної карти визначено найбільш значимі
конкуренти, основні слабкі сторони у конкуренції з ними. Доведено, що найбільш
прийнятним напрямком у формуванні конкурентних переваг є стратегія низьких
цін, її доцільно реалізувати через систему знижок. Доведено доцільність введення
програми знижок з використанням маржинального доходу. |
en_US |
dc.description.abstract |
The bachelor's qualification work consists of two sections. Object
research - "Nova Liniya" LLC.
The paper examines the theoretical foundations of competitive management
advantages An analysis of the internal environment of "Nova Linea" LLC with
using SNW analysis. An analysis of the external environment was carried out
using ESFAS analysis. The main threats and opportunities are identified. WITH
using the model and matrix of the competitive map, the most significant are determined
competitors, main weaknesses in competition with them. It has been proven that the most
an acceptable direction in the formation of competitive advantages is the strategy of low
prices, it is expedient to implement it through a system of discounts. The expediency of the introduction has been proven
discount programs using marginal income. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
конкуренція |
en_US |
dc.subject |
конкурентні переваги |
en_US |
dc.subject |
роздрібна торгівля |
en_US |
dc.subject |
SNW-аналіз |
en_US |
dc.subject |
ESFAS - аналіз |
en_US |
dc.subject |
індекс концентрації Херфінделя-Хіршмана |
en_US |
dc.subject |
матриця конкурентної карти |
en_US |
dc.subject |
формат DIY |
en_US |
dc.subject |
073 менеджмент |
en_US |
dc.subject |
competition |
en_US |
dc.subject |
competitive advantages |
en_US |
dc.subject |
Retail |
en_US |
dc.subject |
SNW analysis |
en_US |
dc.subject |
ESFAS - analysis |
en_US |
dc.subject |
Herfindel-Hirschman concentration index |
en_US |
dc.subject |
competitive card matrix |
en_US |
dc.subject |
DIY format |
en_US |
dc.title |
Управління конкурентними перевагами торгівельного підприємства |
en_US |
dc.title.alternative |
Improving the planning system of the enterprise |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |