DSpace Repository

Управління конкурентними перевагами торгівельного підприємства

Show simple item record

dc.contributor.author Аветiсян, Л.Л.
dc.date.accessioned 2022-10-17T06:41:13Z
dc.date.available 2022-10-17T06:41:13Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Управлiння конкурентними перевагами торгiвельного пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент"" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Лаура Лернiковна Аветiсян ; наук. кер. Iнна Олексiївна Кузнецова . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 71 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/AvetisianL.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота бакалавра складається з двох розділів. Об’єкт дослідження – ТОВ «Нова Лінія». У роботі розглянуто теоретичні основи управління конкурентними перевагами. Проведено аналіз внутрішнього середовища ТОВ «Нова лінія» з використанням SNW-аналізу. Проведено аналіз зовнішнього середовища з використанням ESFAS-аналізу. Встановлено основні загрози та можливості. З використанням моделі та матриці конкурентної карти визначено найбільш значимі конкуренти, основні слабкі сторони у конкуренції з ними. Доведено, що найбільш прийнятним напрямком у формуванні конкурентних переваг є стратегія низьких цін, її доцільно реалізувати через систему знижок. Доведено доцільність введення програми знижок з використанням маржинального доходу. en_US
dc.description.abstract The bachelor's qualification work consists of two sections. Object research - "Nova Liniya" LLC. The paper examines the theoretical foundations of competitive management advantages An analysis of the internal environment of "Nova Linea" LLC with using SNW analysis. An analysis of the external environment was carried out using ESFAS analysis. The main threats and opportunities are identified. WITH using the model and matrix of the competitive map, the most significant are determined competitors, main weaknesses in competition with them. It has been proven that the most an acceptable direction in the formation of competitive advantages is the strategy of low prices, it is expedient to implement it through a system of discounts. The expediency of the introduction has been proven discount programs using marginal income.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject конкуренція en_US
dc.subject конкурентні переваги en_US
dc.subject роздрібна торгівля en_US
dc.subject SNW-аналіз en_US
dc.subject ESFAS - аналіз en_US
dc.subject індекс концентрації Херфінделя-Хіршмана en_US
dc.subject матриця конкурентної карти en_US
dc.subject формат DIY en_US
dc.subject 073 менеджмент en_US
dc.subject competition en_US
dc.subject competitive advantages en_US
dc.subject Retail en_US
dc.subject SNW analysis en_US
dc.subject ESFAS - analysis en_US
dc.subject Herfindel-Hirschman concentration index en_US
dc.subject competitive card matrix en_US
dc.subject DIY format en_US
dc.title Управління конкурентними перевагами торгівельного підприємства en_US
dc.title.alternative Improving the planning system of the enterprise en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account