00 DSpace/Manakin Repository

Управління корпоративною культурою ІТ- компанії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кирилова, М.І.
dc.date.accessioned 2022-10-18T10:57:05Z
dc.date.available 2022-10-18T10:57:05Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Управлiння корпоративною культурою IТ-компанiї : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Мiрiя Iванiвна Кирилова ; наук. кер. Iнна Олексiївна Кузнецова . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 74 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Kirillova.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота бакалавра складається з двох розділів. Об’єкт дослідження – підприємство «3DLOOK». У роботі розглядаються теоретичні підходи щодо формування корпоративної культури та її розвитку. Визначено елементи процесу формування корпоративної культури та представлено їх у вигляді логічної схеми. З використанням ESFAS-аналізу досліджено ІТ-ринок України, встановлено низку можливостей та загроз в ІТ-галузі. Діагностування корпоративної культури підприємства проведено з використанням анкетування співробітників. За результатами анкетування систематизовано напрями вдосконалення корпоративної культури. Запропоновано заходи щодо удосконалення корпоративної культури підприємства, які вплинуть на збільшення інноваційної складової корпоративної культури і зменшення вимушеної, традиційної та снобістської складових. Ключові слова: корпоративна культура; типи корпоративної культури; en_US
dc.description.abstract Thesis consists of two chapters. The object of research is the 3DLOOK company.. The paper considers theoretical approaches and their development in the formation of corporate culture. The elements of the process of formation of corporate culture are determined and presented in the form of a logical scheme. Using the ESFAS analysis, the Ukrainian IT market was studied, and a number of opportunities and threats in the IT industry were identified. Diagnosis of corporate culture of the enterprise was carried out using a questionnaire of employees. According to the results of the survey, the directions of improving the corporate culture are systematized. Measures to improve the corporate culture of the enterprise are proposed, which will increase the innovative component
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject корпоративна культура en_US
dc.subject типи корпоративної культури en_US
dc.subject ІТ- послуги en_US
dc.subject ІТ-галузь en_US
dc.subject Український IT-ринок en_US
dc.subject ESFAS-аналіз en_US
dc.subject корпоративні стандарти en_US
dc.subject 073 менеджмент en_US
dc.subject corporate culture en_US
dc.subject types of corporate culture en_US
dc.subject IT services en_US
dc.subject IT industry en_US
dc.subject Ukrainian IT market en_US
dc.subject ESFAS analysis en_US
dc.subject corporate standards en_US
dc.title Управління корпоративною культурою ІТ- компанії en_US
dc.title.alternative Management of corporate culture of an IT company en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу