00 DSpace/Manakin Repository

Управління іміджем підприємства як складової конкурентоспроможності аграрного підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коршункова, Е.І.
dc.date.accessioned 2022-10-18T11:18:21Z
dc.date.available 2022-10-18T11:18:21Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Управлiння iмiджем пiдприємства як складовою конкурентоспроможностi аграрного пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Елла Iванiвна Коршункова ; наук. кер. Iнна Дмитрiївна Гречкосiй . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 71 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Korshunkova.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління іміджем підприємства» розглянуто сутність іміджу підприємства, види іміджу, фактори, які обумовлюють конкурентоспроможній розвиток підприємства. Проаналізовано модель формалізованої оцінки іміджу організації, яка поєднує елементи іміджу, що підлягають оцінці, їх оціночні параметри, вагомості окремих елементів та складові іміджу. Запропоновано матрицю, оцінки та приведення у відповідність рівнів іміджу та конкурентоспроможності, яка надає можливість всебічно проаналізувати вплив іміджу на діяльність підприємства та гармонізувати їхній взаємовплив, цілеспрямовано управляти іміджем з позицій забезпечення конкурентоспроможності. Обґрунтовані етапи процесу підтримки позитивного іміджу підприємств в контексті забезпечення підвищення конкурентоспроможності підприємств. en_US
dc.description.abstract The work deals with the theoretical aspects of enterprise image management "considers the essence of the enterprise image, types of image, factors that determine the competitive development of the enterprise. Author analysis the model of formalized image assessment of the organization, which combines the elements of the image to be evaluated, their evaluation parameters, the weight of individual elements and components of the image. A matrix, evaluation and adjustment of the levels of image and competitiveness are proposed, which provides an opportunity to comprehensively analyze the impact of image on the enterprise and harmonize their interaction, purposefully manage the image from the standpoint of competitiveness. The stages of the process of maintaining a positive image of enterprises in the context of increasing the competitiveness of enterprises are substantiated.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject імідж en_US
dc.subject показник en_US
dc.subject метод оцінки en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject управління en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject 073 менеджмент en_US
dc.subject image en_US
dc.subject indicator en_US
dc.subject evaluation method en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject management en_US
dc.subject enterprise en_US
dc.title Управління іміджем підприємства як складової конкурентоспроможності аграрного підприємства en_US
dc.title.alternative Enterprise image management as a component of competitiveness of an agricultular enetrprise en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу