DSpace Repository

Формування іміджу як складової конкурентоспроможності будівельної компанії

Show simple item record

dc.contributor.author Кудрявцева, О.І.
dc.date.accessioned 2022-10-18T12:01:51Z
dc.date.available 2022-10-18T12:01:51Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Формування iмiджу як складової конкурентоспроможностi будiвельної компанiї : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Ольга Iгорiвна Кудрявцева ; наук. кер. Ольга Сергiївна Балабаш . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 78 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Kudriavtseva.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота бакалавра складається з двох розділів. Об’єкт дослідження – ТОВ «Таком-Глорія Південь». У роботі розглядаються теоретичні аспекти іміджа підприємства, його складових, концепції формування іміджу підприємства та методики оцінки впливу іміджу на конкурентоспроможність підприємства. Проаналізовано динаміку основних техніко-економічних показників діяльності підприємства ТОВ «Таком-Глорія Південь», динаміку основних показників платоспроможності та фінансової стійкості, проведено аналіз ефективності використання оборотних фондів та показників рентабельності. За допомогою моделі М.Портера «5 сил конкуренції», SWOT-аналізу та шляхом проведення оцінки порівняльних переваг за 5-ти бальною шкалою було проведено аналіз ринкового середовища ТОВ «Таком-Глорія Південь». Досліджено імідж підприємства та за результатами аналізу були виділені основні проблеми формування іміджу. Запропоновано програму маркетингових заходів з метою просування підприємства ТОВ «Таком-Глорія Південь» на ринок. en_US
dc.description.abstract The bachelor's thesis consists of two sections. The object of research is Takom-Gloria Pivden LLC. The paper considers the theoretical aspects of the image of the enterprise, its components, the concept of image formation of the enterprise and methods of assessing the impact of image on the competitiveness of the enterprise. The dynamics of the main technical and economic indicators of the company "Takom-Gloria South", the dynamics of the main indicators of solvency and financial stability, the analysis of the efficiency of working capital and profitability. With the help of M. Porter's model "5 forces of competition", SWOT-analysis and by assessing the comparative advantages on a 5-point scale, an analysis of the market environment of LLC "Takom-Gloria South" was conducted. The image of the enterprise was studied and the main problems of image formation were identified based on the results of the analysis. The program of marketing actions for the purpose of promotion of the enterprise of LLC Takom-Gloria South on the market is offered.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject імідж en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject конкурентні переваги en_US
dc.subject просування en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject 073 менеджмент en_US
dc.subject enterprise en_US
dc.subject image en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject competitive advantages en_US
dc.subject promotion en_US
dc.subject marketing en_US
dc.title Формування іміджу як складової конкурентоспроможності будівельної компанії en_US
dc.title.alternative Image formation as a component of competitiveness at a construction company en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account