00 DSpace/Manakin Repository

Формування конкурентної стратегії підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Соловйова, А.І.
dc.date.accessioned 2022-10-20T10:30:31Z
dc.date.available 2022-10-20T10:30:31Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Формування конкурентної стратегiї пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавр зi спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Ананстасiя Iгорiвна Соловйова ; наук. кер. Олена Миколаївна Данчева . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 61 с.
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/SoloviovaA.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Ефективно реалізований стратегічний менеджмент в умовах глобалізації й інтернаціоналізації економічних процесів, коли більша частина товарів і послуг стала доступною споживачам будь-якої країни, дозволяє організаціям і фірмам максимально точно визначити запити цільових груп покупців, зробити їх своїми постійними клієнтами. Підприємству необхідно пропонувати конкурентоздатну продукцію (послуги), щоб отримати стійку конкурентну позицію на ринку. При цьому важлива адаптація підприємства і його своєчасне реагування на зміни зовнішнього середовища, що має в ринковій економіці нестабільний характер. en_US
dc.description.abstract Effectively implemented strategic management in the context of globalization and internationalization of economic processes, when most goods and services have become available to consumers in any country, allows organizations and firms to accurately identify the needs of target customers, make them their regular customers. The company needs to offer competitive products (services) to gain a stable competitive position in the market. It is important to adapt the company and its timely response to changes in the external environment, which is unstable in a market economy.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject конкурентна стратегія en_US
dc.subject управління en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject 073 менеджмент en_US
dc.subject competitive strategy en_US
dc.subject management en_US
dc.subject enterprise en_US
dc.title Формування конкурентної стратегії підприємства en_US
dc.title.alternative Formation of competitive strategy of the enterprise en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу