dc.contributor.author |
Скопенко В.І. |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-19T09:12:52Z |
|
dc.date.available |
2023-01-19T09:12:52Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Скопенко В.І. Економiчне обгрунтування впровадження iнновацiйних заходiв на пiдприємствi (на прикладi ФГ "Олена i К") : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 076 "Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою "Економiка , планування та управлiння бiзнесом" / Вікторія Ігорівна Скопенко ; наук. кер. Володимир Анатолiйович Карпов . - Одеса : ОНЕУ , 2022. - 95 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/Skopenko2022.pdf |
|
dc.description |
Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
en_US |
dc.description.abstract |
У роботі розглянуто теоретичні аспекти інновацій; сутність та чинники та інноваційної
діяльності; особливості впровадження інноваційної в сільськогосподарській сфері.
Проведено аналіз фінансово – господарської діяльності фермерського господарства; аналіз
кон’юнктури ринку меду; проведена оцінка найбільш перспективних напрямів інноваційної
діяльності.
Обґрунтовано доцільність збутових інновацій, зокрема, створення чатботу для зміцнення
позицій в сфері Інтернет-торгівлі медом; запропоновано продуктову інновацію; зроблено
розрахунки ефективності запропонованих заходів. |
en_US |
dc.description.abstract |
Theoretical aspects of innovations are considered in the work; essence and factors of innovative
activity; peculiarities of the implementation of innovation in the agricultural sphere.
The analysis of the financial and economic activity of the farm was carried out; analysis of the honey
market situation; the assessment of the most promising areas of innovative activity was carried out.
The expediency of sales innovations, in particular, the creation of a chatbot to strengthen positions
in the field of Internet trade in honey, is substantiated; proposed product innovation; calculations of the
effectiveness of the proposed measures have been made. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
інновація |
en_US |
dc.subject |
кон’юнктура ринку меду |
en_US |
dc.subject |
проєкт |
en_US |
dc.subject |
Інтернет-торгівля |
en_US |
dc.subject |
впровадження |
en_US |
dc.subject |
ефективність |
en_US |
dc.subject |
ризики |
en_US |
dc.subject |
innovation |
en_US |
dc.subject |
honey market situation |
en_US |
dc.subject |
project |
en_US |
dc.subject |
Internet trade |
en_US |
dc.subject |
implementation |
en_US |
dc.subject |
efficiency |
en_US |
dc.subject |
risks |
en_US |
dc.subject |
076 підприємництво, торгівля та біржова діяльність |
en_US |
dc.title |
Економічне обґрунтування впровадження інноваційних заходів на підприємстві (на прикладі ФГ «Олена і К») |
en_US |
dc.title.alternative |
Economic substantiation of the introduction of innovative measures at the enterprise (on the example of the farm "Elena and K") |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |