dc.contributor.author |
Легецька, Ю.А. |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-10T10:22:29Z |
|
dc.date.available |
2023-02-10T10:22:29Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Формування конкурентної стратегiї пiдприємства на засадах концепцiї життєвого циклу продукцiї : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Юлiя Андрiївна Легецька ; наук. кер. Ольга Сергiївна Балабаш . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 68 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/Lehetska2022.pdf |
|
dc.description |
Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
en_US |
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування конкурентної стратегії підприємства.
Проаналізовано основні тенденції розвитку ринку молочної продукції підприємств України; оцінено конкурентоспроможність ТОВ «Гормолзавод».
Запропоновано заходи з формування конкурентної стратегії ТОВ «Гормолзавод» на засадах концепції життєвого циклу та проведено оцінювання ефективності запропонованих заходів. |
en_US |
dc.description.abstract |
Diploma thesis deals with theoretical aspects of forming the quality management system of the enterprise.
The main trends in the development of the dairy products market of Ukrainian enterprises were analyzed; evaluated the competitiveness of LLC «Hormolzavod».
Measures to form the competitive strategy of LLC «Hormolzavod» based on the life cycle concept were proposed and the effectiveness of the proposed measure. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
стратегія |
en_US |
dc.subject |
формування стратегії |
en_US |
dc.subject |
галузь молочної продукції |
en_US |
dc.subject |
програма заходів |
en_US |
dc.subject |
життєвий цикл продукції |
en_US |
dc.subject |
073 менеджмент |
en_US |
dc.subject |
strategy |
en_US |
dc.subject |
strategy formation |
en_US |
dc.subject |
dairy industry |
en_US |
dc.subject |
program of events |
en_US |
dc.subject |
product life cycle |
en_US |
dc.title |
Формування конкурентної стратегiї пiдприємства на засадах концепцiї життєвого циклу продукцiї |
en_US |
dc.title.alternative |
Formation of the competitive strategy of the enterprise on the basis of the concept of the life cycle of products |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |