00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення якості надання послуг у засобах розміщення туристів (на прикладі ТОВ «Premier Hotel Odesa»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мараховська, К.Є.
dc.date.accessioned 2023-02-14T11:17:13Z
dc.date.available 2023-02-14T11:17:13Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Удосконалення якостi надання послуг у засобах розмiщення туристiв (на прикладi ТОВ "Premier Hotel Odesa") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра : спец. 242 "Туризм" за освiтньо-професiйною програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Катерина Євгенiвна Мараховська ; наук. кер. Вiктор Григорович Герасименко . - Одеса : ОНЕУ, 2022.- 80 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Marakhovska2022.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі визначено сутність, значення та підходи до визначення якості послуг в закладах розміщення туристів, проведено дослідження моделі та методів управління якістю послуг у ЗРТ, розглянуті принципи побудови системи управління якістю надання послуг в ЗРТ. Надано організаційно-економічну характеристику готелю «Premier Hotel Odesa», проведено дослідження особливостей надання послуг у готелі «Premier Hotel Odesa», оцінено якість послуг готелю «Premier Hotel Odesa». Розроблено проект підвищення якості надання послуг у ТОВ «Premier Hotel Odesa», проведено економічне обґрунтування запропонованих заходів щодо покращення якості послуг. en_US
dc.description.abstract The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The work defines the essence, meaning and approaches to determining the quality of services in tourist accommodation facilities, researches the model and methods of service quality management in tourist accommodation facilities, the principles of building a quality management system for providing services in tourist accommodation facilities are considered. The organizational and economic characteristics of the "Premier Hotel Odesa" hotel were provided, the study of the peculiarities of service provision at the "Premier Hotel Odesa" hotel was conducted, and the quality of services of the "Premier Hotel Odesa" hotel was evaluated. The project of improving the quality of service provision at "Premier Hotel Odesa" LLC was developed, and the economic justification of the proposed measures to improve the quality of services was carried out.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject готель en_US
dc.subject готельні послуги en_US
dc.subject якість готельної послуги en_US
dc.subject управління якістю en_US
dc.subject підвищення якості en_US
dc.subject система якості послуг en_US
dc.subject 242 туризм en_US
dc.subject hotel en_US
dc.subject hotel services en_US
dc.subject hotel service quality en_US
dc.subject quality management en_US
dc.subject quality improvement en_US
dc.subject service quality system en_US
dc.title Удосконалення якості надання послуг у засобах розміщення туристів (на прикладі ТОВ «Premier Hotel Odesa») en_US
dc.title.alternative Improving the quality of service provision in tourist accommodation facilities (on the example of "Premier Hotel Odesa" LLC) en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу