DSpace Repository

Напрями впровадження інноваційних маркетингових технологій в туристичній індустрії Львівської області

Show simple item record

dc.contributor.author Шинкаренко, А.В.
dc.date.accessioned 2023-02-14T12:36:21Z
dc.date.available 2023-02-14T12:36:21Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Напрями впровадження iнновацiйних маркетингових технологiй в туристичнiй iндустрiї Львiвської областi : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра : спец. 242 "Туризм" за освiтньо-професiйною програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Анна Володимирiвна Шинкаренко ; наук. кер. Ганна Костянтинiвна Бедрадiна . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 94 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Shynkarenko2022.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Об'єкт дослідження – процес використання інноваційних маркетингових технологій в туристичній індустрії Львівського регіону. Предмет дослідження – теоретичні та практичні засади щодо впровадження інноваційних маркетингових технологій в туристичній індустрії. У роботі проаналізовано дефініції, функції та принципи інноваційного маркетингу, узагальнено класифікацію інноваційних маркетингових технологій та надано характеристику інноваційних напрямів маркетингових технологій в туристичній індустрії. Охарактеризовано туристично-рекреаційний потенціал Львівської області, оцінено умови формування попиту і пропозицій та досліджено рівень використання інноваційних маркетингових технологій на регіональному ринку туристичних послуг Львівської області, Надано рекомендації щодо впровадження інноваційних маркетингових технологій на регіонального ринку туристичних послуг та обґрунтовано ефективність впровадження інноваційних маркетингових технологій на ринку туристичних послуг Львівської області. en_US
dc.description.abstract Graduation work consists of an introduction, three chapters, conclusions, and list of sources used. Object of research - the process of using innovative marketing technologies in the tourism industry of Lviv region. Subject of research - theoretical and practical principles of implementation of innovative marketing technologies in the tourism industry. The definitions, functions and principles of innovative marketing are analyzed, the classification of innovative marketing technologies is generalized and the characteristics of innovative directions of marketing technologies in the tourism industry are given. The tourist and recreational potential of Lviv region is characterized, the conditions for the formation of demand and supply are assessed and the level of use of innovative marketing technologies in the regional market of tourist services in Lviv region is investigated, Recommendations for the introduction of innovative marketing technologies in the regional market of tourist services are given and the effectiveness of the introduction of innovative marketing technologies in the market of tourist services of Lviv region is substantiated.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject інновації en_US
dc.subject туристична індустрія en_US
dc.subject туристична послуга en_US
dc.subject маркетингові інновації en_US
dc.subject туристично-рекреаційний потенціал en_US
dc.subject 242 туризм en_US
dc.subject innovations en_US
dc.subject tourism industry en_US
dc.subject tourism service en_US
dc.subject marketing innovations en_US
dc.subject tourism and recreation potential en_US
dc.title Напрями впровадження інноваційних маркетингових технологій в туристичній індустрії Львівської області en_US
dc.title.alternative Directions of implementation of innovative marketing technologies in the tourism industry of Lviv region en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account