00 DSpace/Manakin Repository

Introduction of dual education in higher education institutions of Moldova: Ulim’s case

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ciumacenco, V.
dc.contributor.author Чумаченко, В.
dc.date.accessioned 2023-02-14T13:34:46Z
dc.date.available 2023-02-14T13:34:46Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier УДК 378
dc.identifier JEL Classification: I230, I250, L260
dc.identifier.citation Ciumacenco V. Introduction of dual education in higher education institutions of Moldova: Ulim’s case / V. Ciumacenco // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: збірник наукових праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2022. – № 7 (296). – С. 7–11. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15557
dc.description.abstract The dual system of higher education, a form of study that links academic studies at higher education institutions with practical training in enterprises, has become steadily more important in recent years. Knowledge based relevant education is strategically important for the economic growth and social development of any country or region. Universities offering cooperative and work-integrated education have a comparative advantage in providing their graduates with capabilities needed on the labor market. They face the challenge to develop an internationalization strategy that reflects the practice-orientation of their study programs. This paper analyzes the approach of Free International University of Moldova (ULIM) as one of the first Moldova’s universities to integrate academic studies and work experience, under the Erasmus + COOPERA project "Integrating Dual Higher Education in Moldova and Ukraine" (ref. no. 617490-EPP-1-2020-1-MD-EPPKA2-CBHE-SP). The aim of the project is to integrate dual higher education in partner countries in general, and to improve work capacity and individual development, to increase compatibility and continuity between the requirements of the business environment and the initial training of university students and to achieve a better high economic efficiency and social integration, in particular. This paper outlines the key features of the Dual Higher Education Model (DHEM) that was developed and which will be used to pilot DHE within ULIM in the 2022 academic year. en_US
dc.description.abstract Дуальна система вищої освіти – форма навчання, яка поєднує академічне навчання у вищих навчальних закладах з виробничою практикою на підприємствах – останнім часом набуває дедалі більшого значення. Відповідна освіта, що базується на знаннях, є стратегічно важливою для економічного зростання та соціального розвитку будь-якої країни чи регіону. Університети, які пропонують кооперативну та інтегровану освіту, мають порівняльну перевагу у забезпеченні своїх випускників здібностями, необхідними на ринку праці. Вони стикаються з проблемою розробки стратегії інтернаціоналізації, яка відображає практичну орієнтацію їхніх навчальних програм. У цій статті аналізується підхід Вільного міжнародного університету Молдови (ULIM) як одного з перших університетів Молдови, який об’єднав академічне навчання та досвід роботи в рамках проекту Erasmus + COOPERA «Інтеграція дуальної вищої освіти в Молдові та Україні» (посил. №. 617490-EPP-1-2020-1-MD-EPPKA2-CBHE-SP). Метою проекту є інтеграція дуальної вищої освіти в країнах-партнерах загалом, а також покращення працездатності та індивідуального розвитку, підвищення сумісності та спадкоємності між вимогами бізнес-середовища та початкової підготовки студентів університету та досягнення кращого висока економічна ефективність і соціальна інтеграція, зокрема. У цьому документі описано ключові особливості моделі подвійної вищої освіти (DHEM), яка була розроблена та яка буде використана для пілотування DHE в рамках ULIM у 2022 навчальному році.
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject dual system en_US
dc.subject dual higher education model en_US
dc.subject training en_US
dc.subject employability en_US
dc.subject labor market en_US
dc.subject company en_US
dc.subject student en_US
dc.subject university en_US
dc.subject дуальна система en_US
dc.subject дуальна модель вищої освіти en_US
dc.subject навчання en_US
dc.subject працевлаштування en_US
dc.subject ринок праці en_US
dc.subject компанія en_US
dc.subject студент en_US
dc.subject університет en_US
dc.title Introduction of dual education in higher education institutions of Moldova: Ulim’s case en_US
dc.title.alternative Запровадження дуальної освіти у ВНЗ Молдови: кейс Уліма en_US
dc.type Article en_US
dc.identifier.doi DOI:10.32680/2409-9260-2022-7-296-7-11
dc.identifier.orcid ORCID: 0000-0003-4936-0659


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу