00 DSpace/Manakin Repository

Конкурентна стратегія туристичного підприємства у сучасних умовах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кудрявцевой, М.С.
dc.date.accessioned 2023-02-15T10:00:42Z
dc.date.available 2023-02-15T10:00:42Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Конкурентна стратегiя туристичного пiдприємства у сучасних умовах : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра : спец. 242 "Туризм" за освiтньо-професiйною програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Маргарита Сергiївна Кудрявцева ; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 101 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Kudryavtseva2022.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Метою роботи є дослідження стратегії досягнення конкурентних переваг підприємства та визначення заходів щодо її реалізації; визначення алгоритму формування стратегії туристичних підприємств; розробка методичних підходів до вибору стратегії розвитку туристичних підприємств на ринку. Об'єктом є туристичне агентство підприємство ТОВ «Амадеус». Предметом є стратегічні чинники формування конкурентоспроможності підприємства. Практична значущість одержаних результатів полягає у розробці стратегії конкурентоспроможності підприємства на основі диференціації послуг, можливості застосування отриманих результатів дослідження і розроблених рекомендацій; розроблені в ній методичні рекомендації щодо формування та вдосконалення стратегії можуть бути використані суб'єктами економічної діяльності Елементи наукової новизни: на засадах портфельного аналізу визначено конкурентну стратегію диференціації конкурентних послуг ТОВ «Амадеус». Структура дипломної роботи обумовлена її завданнями і складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури en_US
dc.description.abstract The purpose of the work is to research the strategy of achieving competitive advantages of the enterprise and to determine measures for its implementation; definition of the strategy formation algorithm of tourist enterprises; development of methodical approaches to choosing a strategy for the development of tourist enterprises on the market. The object is a travel agency of the company "Amadeus" LLC. The subject is strategic factors of forming the competitiveness of the enterprise. The practical significance of the obtained results lies in the development of the company's competitiveness strategy based on the differentiation of services, the possibility of applying the obtained research results and developed recommendations; the methodical recommendations for the formation and improvement of the strategy developed in it can be used by subjects of economic activity Elements of scientific novelty: on the basis of portfolio analysis, a competitive strategy for differentiation of competitive services of LLC "Amadeus" was determined. The structure of the thesis is determined by its tasks and consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of the literature used.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject туризм en_US
dc.subject туристична галузь en_US
dc.subject туристична послуга en_US
dc.subject туристичний продукт en_US
dc.subject суб’єкти туристичної діяльності en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject інструментарії планування en_US
dc.subject стратегія en_US
dc.subject 242 туризм en_US
dc.subject tourism en_US
dc.subject tourist industry en_US
dc.subject tourist service en_US
dc.subject tourist product en_US
dc.subject subjects of tourist activity en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject planning tools en_US
dc.subject strategy en_US
dc.title Конкурентна стратегія туристичного підприємства у сучасних умовах en_US
dc.title.alternative Competitive strategy of a tourist enterprise in modern conditions. en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу